مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید آخرین وضعیت آب و هوا در ولایت‌های افغانستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عیادت رئیسی از بیماران افغانستانی در بازدید از بیمارستان شهدای یافت‌آباد + عکس معاون وزارت خارجه آمریکا برای گفتگو درباره افغانستان به قطر و پاکستان سفر می‌کند تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ روز‌های فارسی فوتسال آسیا قرقیزستان حریف بعدی افغانستان در مقدماتی جام جهانی فوتسال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و عراق (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افغانستان با پیروزی در برابر عراق برای صعود به جام جهانی امیدوار ماند طالبان: سه کشور همسایه زمینه حضور داعش را در منطقه فراهم کرده‌اند پخش زنده بازی افغانستان و عراق انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
سرخط خبرها

۶ هزار تبعه خارجی در کرمانشاه دارای کارت هوشمند می‌شوند

  • کد خبر: ۱۷۲۲۲۰
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
۶ هزار تبعه خارجی در کرمانشاه دارای کارت هوشمند می‌شوند
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه از صدور کارت هوشمند برای ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز در استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت: طبق دستورالعمل جدید، ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز ساکن کرمانشاه صاحب کارت هوشمند خواهند شد.

حمزه سلیمانی در کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی استان کرمانشاه بیان داشت: مرحله اول صدور کارت هوشمند برای اتباع دارای کارت هویت خواهد بود.

وی افزود: با صدور کارت هوشمند، اتباع می توانند به راحتی در بانک سپه حساب بانکی باز کنند و سیم کارت همراه اول داشته باشند.

سلیمانی تصریح کرد: یکپارچه سازی اطلاعات مهاجران در قالب سامانه واحد نتیجه تشکیل سازمان ملی مهاجرت در وزارت کشور است و برای صدور کارت هوشمند، اتباع مجاز باید اطلاعات خود را به صورت رایگان در سامانه و نرم افزار معرفی شده وارد کنند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری همچنین گفت: پس از صدور کارت هوشمند برای دارندگان کارت هویت در ادامه تمام گذرنامه های خارجی نیز به کارت هوشمند متصل خواهند شد به عنوان نمونه دانشجویان و دانش آموزان خارجی مقیم استان نیز که با گذرنامه اقامت دارند به کارت هوشمند متصل می شوند.

سلیمانی بیان داشت: در مجموع ۶ هزار نفر از اتباع خارجی مجاز در استان ساکن هستند که شامل دانشجویان و دانش آموزان نیز می شود.

سلیمانی در پایان بیان داشت: کرمانشاه اولین استانی در کشور است که به صورت پایلوت طرح را اجرا می کند هرچند قبل از اجرای طرح شیوه نامه آن باید توسط دستگاه ها مطالعه شود و نقطه نظرات خود را در خصوص آن ارائه کنند. 

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد و بیش از یک میلیون نفر از کل جمعیت استان در کلانشهر کرمانشاه ساکن هستند.

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->