صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به تداوم وزش باد در سطح استان، گفت: از شنبه هفته آینده روند افزایش دما آغاز خواهد شد.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١۴ درجه و شهرستان داورزن با دمای هوای ۴٠ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بجستان با سرعت ۶١ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣٣ و ٢٠ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣۴ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢١ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی کماکان تا روز‌های پایانی هفته پدیده غالب جوی در سطح استان وزش باد شدید خواهد بود که در مناطقی از استان همراه با خیزش گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و در مناطق بادخیز با احتمال بروز خسارت است.

وی گفت: همچنین تا پایان هفته در ساعات بعدازظهر به ویژه برای نیمه شمالی استان افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود. همچنین تا روز جمعه تغییرات دمایی قابل ملاحظه‌ای در سطح استان نخواهیم داشت و از شنبه هفته آینده روند افزایش دما آغاز خواهد شد.

توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۶٧ بوده و امروز مشهد با شاخص ٧١ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.