هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه راه خیام | فوت راکب موتور سیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور خبرنگار لبنانی: حضور مسئولان کشوری در مراسم تشییع شهید جمهور نشان‌دهنده ایران مقتدر است سوگواری ملت در مشهد، در فراق خادم ملت + فیلم پیکر شهید آیت الله رئیسی در دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام گرفت + فیلم خبرنگار مصری: رئیس‌جمهور برای ملت ایران اهمیت ویژه‌ای داشت خبرنگار رادیو و تلویزیون چین: امیدوارم ایران به این ضایعه بزرگ غلبه کند خبرنگار شبکه تی‌آرتی: حضور این جمعیت در مراسم تشییع رئیس جمهور ایران در مشهد باور کردنی نیست تمهیدات ویژه مدیریت شهری مشهد برای پس از اتمام مراسم تشییع جمهور شهید
سرخط خبرها

وزش باد شدید و روند کاهش دما در خراسان رضوی تا دوشنبه (۵ تیرماه) ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۷۰۹۰۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
وزش باد شدید و روند کاهش دما در خراسان رضوی تا دوشنبه (۵ تیرماه) ادامه دارد
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا با آغاز روند کاهشی دما، وزش باد شدید پدیده غالب جوی در سطح استان است.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته قوچان با ١۵ درجه و مه‌ولات با ۴١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ بجستان با سرعت ۶٨ کیلومتر بر ساعت  گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٢۴ و ٣۵ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٣ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٣۴ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی امروز و فردا وزش باد شدید پدیده غالب جوی در سطح استان است که در مناطق بادخیز و مستعد استان وزش باد همراه با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت روند کاهشی دما و افزایش ابرناکی با احتمال بارش های رگباری باران به ویژه در ارتفاعات و شمال غرب استان را خواهیم داشت.

گفتنی است؛ برای روز دوشنبه همراه با روند افزایش دما وزش باد شدید توام با گردوخاک به ویژه در نواحی بادخیز پیش‌بینی می‌شود.

 با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٩٠ بوده و امروز مشهد با شاخص ٩٧ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاههای مفتح، امامیه و چمن در شرایط ناسالم و ایستگاه طرق در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->