صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: ساماندهی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی نیازمند انسجام و مدیریت واحد شهری است.

به گزارش شهرآرانیوز، "محمدرضا قلندر شریف" در حاشیه بازدید از منطقه ثامن اظهار کرد: از آقای نورین مقدم درخواست کردم تا اتمام کار نیمه تمام خود در حوزه شهرسازی چند هفته دیگر در منطقه ثامن حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: چراغ خدمت در حوزه خدمات رسانی منطقه ثامن برای ثانیه‌ای خاموش نمی‌شود و چالش‌ها و مشکلات آن به سرعت در بعد بین المللی رسانه‌ای می‌شود؛ در واقع وسعت منطقه ثامن به اندازه جمهوری اسلامی ایران است و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که خدمت به مردم مشهد، خدمت به مردم تمام ایران است.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: آقای منبتی از پیشکسوتان خدمت در بارگاه منور رضوی هستند و هدف از این تغییر و تحولات، ارتقا خدمت رسانی است؛ باید به سمت تعاملات شهری، استانی و ملی حرکت کنیم و همچنین خدمات رسانی ۲۴ ساعته فقط پنج الی ۱۰ درصد از وظایف شهردار منطقه است که باید پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: بحث‌های محیط شهری در کاهش تخلفات بسیار اثرگذار است و با توجه به اینکه زباله طلای کثیف و یکی از حوزه‌های درآمدی است که مافیای آن نیز شکل گرفته، باید به این حوزه به صورت ویژه به این محدوده رسیدگی شود.

شهردار مشهد تصریح کرد: منطقه ثامن به دلیل اینکه در محدوده رفت و آمد مدیران کشوری است، همیشه زیر ذره بین است و بعضا تماس‌هایی مبنی بر تشکر برای خدمات ارایه شده در این محدوده به ما می‌شود.

قلندر شریف عنوان کرد: سیاست‌های طرح تفصیلی باید به گونه‌ای هدایت شود که در نهایت منجر به رضایت مردم شده و محدوده بافت حرم نیز به ساماندهی خوبی برسد، زیرا این منطقه آبروی نظام است.

وی ادامه داد: پارکینگ موضوع مهمی است که باید تعیین تکلیف شود همچنین باید مدیریت واحد شهری شکل بگیرد تا به صورت جزیره‌ای عمل نکنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.