بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: مشکلات پروژه اتصال بولوار امام خمینی (ره) و نماز مرتفع خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۷۷۴۳
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
شهردار مشهد مقدس: مشکلات پروژه اتصال بولوار امام خمینی (ره) و نماز مرتفع خواهد شد
شهردار مشهد مقدس گفت: با مذاکراتی که با فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش و تولیت آستان قدس رضوی داشته‌ایم مشکلات این پروژه مرتفع و بولوار امام خمینی به بولوار نماز متصل خواهد شد.

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آخرین وضعیت اتصال میدان عدل خمینی به بولوار نماز عنوان کرد: پیمانکار این پروژه سازمان عمران شهرداری مشهد انتخاب شده است. همچنین تجهیز کارگاه نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به وجود عدم توافقات لازم میان آستان قدس و ارتش در این پروژه تصریح کرد: طرح تفصیلی آن منطقه به دلیل اینکه مشاور آن پروژه را شهرداری انتخاب نکرده و مشاور آن به صورت مشارکتی توسط آستان قدس و ارتش انتخاب شده، متاسفانه هنوز قطعیت پیدا نکرده است.

شهردار مشهد مقدس بیان کرد: طرح تفصیلی آن منطقه در مرحله نهایی قرار دارد. با مذاکراتی که با فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق ارتش و تولیت آستان قدس رضوی داشته‌ایم مشکلات این پروژه مرتفع و بولوار امام خمینی به بولوار نماز متصل خواهد شد و میدان انقلاب حلقه اتصال بولوار امام خمینی و بولوار نماز خواهد شد که یک گشایش خوبی در حوزه ترافیکی این منطقه خواهیم داشت.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: ضمن اینکه این پروژه باعث خواهد شد اراضی محدوده آبشار یا میدان تیر سابق سریع‌تر سر و سامان بگیرد و محله جدیدی در مشهد شکل بگیرد تا بتواند یک سری از معضلات مشهد به خصوص تامین مسکن مردم را حل کند.

وی در خصوص زمان اجرایی پل سوم میدان فهمیده گفت: امیدواریم در همین هفته عملیات اجرایی آن آغاز شود، اما، چون پروژه به صورت طرح و اجرا قرار دارد، کلنگ‌زنی اولیه را انجام خواهیم داد و بخش‌های مختلف آن را تجهیز خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس یادآور شد: ضمن اینکه در این پروژه و پروژه میدان خیام روزشمار هم خواهیم گذاشت تا کار را به صورت برنامه‌ریزی شده به صورت مطلوبی به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->