صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با نظارت بر امنیت روانی شهروندان در فضای مجازی، می‌تواند به رشد و تعالی جامعه و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن کمک نماید.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز  پنجم شهریور ماه، در نشست مدیران دستگاه قضا استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از حمایت‌های دستگاه قضایی از مجموعه مدیریت اجرایی تقدیر و اظهار کرد: پشتیبانی‌های مجموعه قضایی با یک نگاه بلند و آرمانی موجب ایجاد احساس خوب و به تبع آن نتایج مطلوب در میدان عمل شده و درک مشترک ارکان حاکمیتی نظام از مسائل استان، پیامد‌های مطلوبی با تمرکز بر اهداف عالیه داشته است.

وی افزود: مدیران باید در چهارچوب موازین شرعی و قانونی، با قدرت و با در نظر گرفتن منافع عمومی قاطعانه تصمیم‌گیری کنند تا شهروندان گرانقدر از نتایج مثبت این تصمیمات بهره‌مند شوند.  

استاندار خراسان رضوی با اشاره به توطئه‌های مستمر دشمن، عنوان کرد: ما سالهاست با دشمنان ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در حال جنگ هستیم و این جنگ در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جاری است که نمود آن را در فضای واقعی و مجازی شاهد هستیم.

نظری با اشاره به برخی از این توطئه‌ها، بیان کرد: دشمن از طرق مختلف از جمله فضای مجازی به دنبال ایجاد آشفتگی اجتماعی و ذهنی و ایجاد اشتباهات محاسباتی برای مسئولان است که باید به آن توجه کنیم. بر این اساس دستگاه قضایی با نظارت بر امنیت روانی شهروندان در فضای مجازی، می‌تواند به رشد و تعالی جامعه و خنثی‌سازی این توطئه‌ها کمک نماید.  

وی با اشاره به استقرار امنیت پایدار در منطقه، گفت: بحمدالله امنیت مطلوبی در منطقه ما حاکم است و احساس امنیت نیز باید به صورت مستمر وجود داشته باشد و ارتقاء پیدا کند و در این راستا مجموعه اقدامات دستگاه‌های نظارتی با رویکرد پیشگیرانه و همچنین مبارزه با مفاسد و جرائم مؤثر بوده و ان‌شاء‌الله این روند ادامه یابد.  

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به حضور کوتاه‌مدت رئیس کل جدید دادگستری خراسان رضوی، اضافه کرد: مدیر محترم مجموعه قضایی استان در همین مدت کوتاه نشان داده که با درک درست از شرایط موجود ان‌شاءالله منشأ برکات فراوان در افق جدید توسعه استان خواهد بود.

منبع: استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد کبیر
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ و اینترنت ضعیف و از بین رفتن صدها مورد از مشاغل اینترنتی و افزایش بیکاری رو خنثی سازی توطئه دشمن میدانند؟؟!!!!!
التماس تفکر