واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟
سرخط خبرها

معاون استاندار خراسان رضوی: ۱۰هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن واگذار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۰۹۹۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
معاون استاندار خراسان رضوی: ۱۰هزار واحد مسکونی طرح ملی مسکن واگذار می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: در سایت‌هایی که پیش‌رو بودند آماده‌سازی تمام و پیشرفت کار ساخت‌وساز زیاد بوده و بیش از ۱۰هزار واحد آماده تحویل است.

جواد خدایی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی در استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۰میلیون مترمربع زمین در سطح استان خراسان رضوی تأمین شده است. این میزان ۱۵برابر اقداماتی است که برای مسکن مهر در استان انجام شده است.

وی گفت: این عدد معادل حدودا ۱۸۰هزار واحد مسکونی می‌شود و طبیعی است که بسیاری از آن‌ها در مراحل آماده‌سازی زمین است و هم‌زمان زیرساخت‌های آب و برق و گاز نیز در دست اجراست.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: در سایت‌هایی که پیش‌رو بودند آماده‌سازی تمام و پیشرفت کار ساخت‌وساز زیاد بوده و بیش از ۱۰هزار واحد آماده تحویل است. همچنین در بخش واگذاری زمین خراسان رضوی جزو سه استان برتر کشور است. در بخش روستایی نیز تاکنون حدود ۲هزارو۷۰۰قطعه زمین به مردم در روستا‌ها واگذار شده و در چند روز آینده نیز ۱۷هزار قطعه زمین دیگر در روستا‌ها واگذار خواهد شد.

خدایی تصریح کرد: زمین‌ها به صورت ۹۹ساله و در ابعاد ۳۰۰تا۵۰۰متری به روستاییان واگذار می‌شود که این مورد هم برای نخستین بار در کشور اتفاق می‌افتد.

به گفته وی، این زنجیره خدماتی که صورت گرفته باعث شده است که بیش از ۹۰هزار پروانه ساختمانی داشته باشیم. در برخی از سایت‌ها مردم در خانه‌هایشان ساکن هستند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان رضوی سال۱۴۰۳ را سال شکوفایی نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اعلام کرد و گفت: در استان خراسان رضوی تا دوسه هفته آینده پایان عملیات تأمین زمین و تا آغاز فصل زمستان نیز پایان عملیات آماده‌سازی زمین‌ها را اعلام خواهیم کرد. تا انتهای سال همه زمین‌ها باید زیر بار ساخت‌وساز برود.

وی افزود: تا امروز بیش از ۷هزار میلیارد تومان انعقاد تسهیلات بانکی داشته‌ایم و این درحالی است که هنوز به نقطه اوج نرسیده‌ایم. در بخش روستایی در سطح کشور بیشترین تسهیلات را ارائه کرده‌ایم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->