صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: پروژه‌های عمرانی دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی و پل دهرود ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح خواهد شد.

مجید نژاد حسین در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: عملیات ساخت پل دهرود و عملیات ساخت دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی به دلیل وجود برخی از مشکلات، جلسات متعددی با حضور مسئولان شهری و کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوب شد تا ۲۲ بهمن این دو پروژه عمرانی به بهره برداری برسد.

نژادحسین بیان کرد: بودجه تقریبی دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی حدود ۸۰میلیارد تومان و بودجه پل دهرود حدود ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که بودجه‌های هر دو پروژه تخصیص داده شده است تا مشکلی برای پیشرفت عملیات وجود نداشته باشد.

وی افزود: چنین پروژه‌هایی که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد دارند نباید به خاطر بودجه به تعویق بیفتد و با شارژ حداقلی می‌توانند به ثمر برسند.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: تابلو‌های روزشمار این پروژه‌ها نیز با تصویب شورای شهر از امروز نصب شده و از فردا با محوریت تاریخ تعیین شده در ۲۲بهمن ۱۴۰۲ فعال خواهد شد. 

گفتنی است عملیات ساخت پل دهرود از آذرماه سال گذشته و عملیات ساخت دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید میرزایی واقع در بزرگراه شهید چراغچی نیز از مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.