صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها کتابخانه‌های سیار مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم زره‌ساز امروز، ۲۳ شهریورماه، در هفتمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر صفر استانداری خراسان رضوی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: طرح مبدا تا مبدا در حال پیگیری بوده و کانون پرورش فکری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۱۰۰ کتابخانه در سراسر کشور داریم، بسیاری از کودکان و نوجوانان که در مسیر تشرف با حرم و امام هشتم (ع) آشنا می‌شوند، ادامه برنامه را در شهر‌های خودشان انجام خواهند داد. در مسیر هشتم طرح پویش کلی بود که بالغ بر ۶ میلیون بازدیدکننده داشت.

زره‌ساز گفت: در مبادی ورودی مشهد و شهرستان‌ها کتابخانه‌های سیار مستقر هستند. پویش به تو از دور سلام سه روز پیش از طریق برنامه شاد برگزار شد که تمام کتابخانه‌دارها، دانش‌آموزان و اعضا به این پویش پیوستند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اضافه کرد: فراخوان سوگواره فرهنگی، هنری و ادبی در خصوص پیاده‌روی اربعین و امام هشتم (ع) در حال برگزاری است و کودکان و نوجوانان آثار خود در خصوص اربعین و زیارت امام هشتم (ع) را در نرم‌افزار شاد ارسال می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.