صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: زمینه سازی برای مشارکت و انسجام اجتماعی، هدف پویش مشهد مهربان است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغگلی در نشست اختتامیه پویش مشهد مهربان و آزادسازی زندانیان غیر عمد و آغاز کمک به کودکان بازمانده از تحصیل که صبح امروز در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: حرکتی که در سه سال ادامه پیدا می‌کند و از مشارکت سه هزار نفر در سال اول به ۲۲ هزار تفر در سال سوم می‌رسد نشان فرهنگ سازی این امر پسندیده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: با راه اندازی پویش مشهد مهربان فضایی را برای مشارکت معقول و همگانی مردم ایجاد کردیم تا هر کسی با هر توان مالی در این پویش شرکت کند.

وی تاکید کرد: در دنیای مدرن تولی گری سازمان‌های اجتماعی برای رتق و فتق امور جامعه و ضرورت مشارکت اجتماعی مردم کاهش پیدا کرده است و حرکت به سمت معرفی خیران کلان و بزرگ رفته است در حالیکه از نظر تربیتی و فرهنگ سازی در نگاه اسلامی این امر آنچنان هم مطلوب نیست بلکه باید در تمامی زمینه‌ها این مشارکت را ایجاد کنیم و اجازه دهیم هر کسی با هر توانی بتواند در این امور شرکت کند.

معاون فرهنگی شهردار مشهد افزود: طبق آماری که به دست آوردیم تراکنش‌هایی از ۵ هزار تومان و ۱۰ هزار تومان شروع شده در این پویش هم داشتیم که ما به دنبال فرهنگ سازی در زمینه مشارکت اجتماعی با هر میزان مشارکت هستیم.

باغگلی پیشنهاد داد: نشر روایت‌هایی از آزادسازی زندانیان نیز می‌تواند کمکی به حضور گسترده‌تر مردم باشد که بدانند با هر توان مالی می‌توانند در این امر خیر شرکت کنند.

وی همچنین با اشاره به پایان پویش مشهد مهربان در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: آغاز پویش حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل از امروز نیز پویش مردمی دیگری است که می‌تواند زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم را به دنبال داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.