صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی ویژه و آمادگی کامل ناوگان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غلامی در این خصوص گفت: در اولین اقدام، کمیته استقبال از مهر در سازمان اتوبوسرانی مشهد تشکیل و در پی آن حوزه انتظاماتی سازمان از ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه آماده‌باش هستند.

وی افزود: اقدامات لازم برای آراستگی ظاهری اتوبوس‌ها شامل نظافت داخل اتوبوس، رفع نواقص ظاهری و فنی و سایر موارد در حال انجام است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، در خصوص باجه‌های شارژ و فروش من کارت نیز اظهار کرد: دراین‌ارتباط هماهنگی لازم با سازمان فاوای شهرداری مشهدانجام‌شده تا برای استقبال از مهر آمادگی لازم را داشته باشند.

غلامی به سایر اقدامات استقبال از مهر سازمان اتوبوسرانی اشاره و تصریح کرد: اخذ معاینه فنی، انجام سرویس‌های میان‌دوره‌ای، تعویض بنر‌های فرسوده اطلاع‌رسانی خطوط در پایانه‌های سطح شهر، نظارت بر توقف نکردن اتوبوس‌ها در پایانه‌ها حدفاصل ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح و به‌کارگیری حداکثری ناوگان ازجمله سایر اقداماتی است که برای استقبال از مهر برنامه‌ریزی‌شده است.

وی ادامه داد: همچنین طبق هماهنگی انجام‌شده با آموزش‌وپرورش در سال جاری ۵ شرکت دارای مجوز از سرویس‌های تحت نظارت سازمان برای سرویس مدارس با مینی‌بوس مورد تائید قرارگرفته که بر اساس نرخ مصوب شورای اسلامی شهر سرویس‌دهی می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.