صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش گروه‌های اطفاء حریق و امداد و نجات سه ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شمال شرق این شهر و همچنین نجات ۱۶ نفر از گرفتارشدگان از میان دود و آتش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز آتشپاد دوم مجید فرهادی اظهار کرد: عصر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در بولوار رسالت و گرفتار شدن ساکنان در حریق و دود ناشی از آن، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله از ایستگاه‌های هشت، ۲۹ و ۳۷ نزدیک به ۲۵ آتش‌نشان و نجاتگر را به همراه هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در طبقه دوم این مجتمع ۶ طبقه ۱۰ واحدی رخ داده است که حریق و دود ناشی از آن در همه طبقات متصاعد و این اتفاق منجر به محبوس شدن افراد داخل مجموعه مسکونی شده بود. از همین رو بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان به صورت همزمان ضمن نجات ۱۶ نفر از افراد گرفتار در دود و حریق که غالبا کودک خردسال و خانم بودند و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار آتش‌سوزی و از سرایت حریق به سایر طبقات و ساختمان‌های اطراف جلوگیری کردند.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این حادثه تعدادی از ساکنان نیز دچار آسیب شدند که تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل اقدامات درمانی برای مداوا و یا انتقال این افراد به بیمارستان را انجام دادند. بررسی‌های بیشتر برای مشخص شدن علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

منبع: روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.