آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت)
سرخط خبرها

آتش سوزی و آوار یک خانه روستایی ۲ کشته برجای گذاشت (۲ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۵۶۵۷
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
آتش سوزی و آوار یک خانه روستایی ۲ کشته برجای گذاشت (۲ مهر ۱۴۰۲)
مدیرمنطقه ۳ آتش‌نشانی مشهد از آتش سوزی یک منزل روستایی در ۳۰ کیلومتری جاده مشهد به کلات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد سوم حسن عظیمیان با اعلام این خبر افزود: آتش سوزی یک منزل روستایی در ۳۰ کیلومتری جاده مشهد به کلات ظهر امروز گزارش شد.

وی ادامه داد: گروه های امدادو نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۸،۴۵،۲۹ به محل حادثه در روستای ده سرخ اعزام شدند.

عظیمیان اضافه کرد: حجم آتش سوزی توأم با آوار به حدی بود که این منزل مسکونی که سقف آن هم چوبی بوده بصورت کامل ویران و افراد حاضر در منزل فوت شده بودند، نجاتگران ضمن مهارحریق، اقدام به عملیات آوار برداری کرده و پس از دقایقی پیکر دو مرد ۲۷ و ۸۲ ساله که پدر و پسر بودند را از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->