صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مردم عزیز دل در گرو نظام و حاکمیت دارند و به واسطه حضور دلگرم کننده آن‌ها در صحنه‌های مختلف دارای سرمایه عظیم اجتماعی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی امروز چهارشنبه پنجم مهرماه، در جمع مسئولان قضایی و اداری نیشابور  با اشاره به الطاف مستمر الهی نسبت به ایران عزیز گفت: باید خداوند متعال را شاکر باشیم که با ایجاد اتحاد و الفت بین مردم؛ سرمایه عظیم اجتماعی برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آمده است و به واسطه همین سرمایه اجتماعی عظیم توانسته ایم از کیان ایران دفاع کرده و مسیر رشد و تعالی را طی کنیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: فلسفه حضور مسئولان در سمت‌های مختلف؛ خدمت رسانی به مردم است و هرگونه ایجاد تفرقه بین مردم و اخلال در کار ادارات و سازمان‌ها در چنین نظام مقدسی خیانت است. 
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: چنانچه در گذشته و در یک دوره‌ای یک بی تدبیری توسط مسئولی انجام شده امروز وظیفه مدیران کنونی این است که با کار جهادی و تلاش مضاعف جبران مافات کنند و به دنبال جلب رضایت مردم باشند.
حجت الاسلام والمسلمین خلیلی با تأکید بر لزوم عمل گرا بودن مسئولان گفت: ورود مسئولان به مسائل مختلف باید با هدف حل مشکلات بوده به نحویکه اقدامات دارای نتیجه مشخص باشد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تصمیمات مسئولان باید با رعایت تمامی ملاحظات قانونی و با حفظ منابع دولتی از یک طرف و حقوق شهروندان از طرف دیگر باشد به نحویکه شاهد ارتقاء رضایتمندی‌های عمومی باشیم.
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حفظ حقوق بیت المال گفت: یکی از مهمترین موارد حقوق بیت المال؛ اراضی ملی و منابع طبیعی هستند و سازمان‌های متولی امر باید به تکالیف خود در زمینه حفظ این اراضی و منابع بطور دقیق عمل کنند.

منبع: روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.