صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به منظور مدیریت بیماری کرونا در مراکز بهزیستی خراسان رضوی، کمیته ویژه پیشگیری از بیماری های واگیردار با حضور سید کاظم فرهمند، قائم مقام معاونت بهداشتي و معاون فني مرکز بهداشت خراسان رضوی ، پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، معاونین بهزیستی و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا پوریوسف اظهارداشت: ما سازمانی هستیم که بالغ بر ۷ هزار نفرمعلول و سالمند در مراکز توانبخشی مان نگهداری می‌شوند، ۳ هزار معتاد متجاهر و غیر متجاهر، ۲ هزار نفر در مراکز کودکان، ۲۰۰ نفر در مراکز فوریت‌های اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، ۸۰ هزار کودک در مهد‌های کودک، ۳ هزار نفر در مراکز روزانه و توانبخشی و کارکنان بهزیستی که روزانه با ارباب رجوعان زیادی در ارتباط هستند.

پوریوسف تصریح کرد: بحث اصلی که امروز با آن روبه رو هستیم جامعه هدف بهزیستی است و با توجه به حساس بودن جامعه هدفمان، کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار در کشور تشکیل و طی آن دستور العمل مراقبت، تشخیص و درمان کووید ۱۹ (کرونا ویروس) در ۳۹ بند به منظور رعایت موارد بهداشتی در کلیه مراکز روزانه و شبانه روزی تحت پوشش بهزیستی به کلیه ادارات بهزیستی ابلاغ شده است.

گفتنی است در بخشی از دستور العمل ۳۹ بندی آمده است: هرگونه علائم شبه سرماخوردگی در مراکز به پزشک مرکز اعلام شود، در صورت موارد مشکوک موضوع سریعا به شبکه بهداشت و بهزیستی اعلام شود.
 
در ارتباط با کرونا در ایران بیشتر بدانیم : آخرین اخبار کرونا در ایران

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.