صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: فراهم شدن زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای همه نامزدها، در مشارکت مردم تاثیر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: مشهد در میانگین کشوری در زمینه مشارکت مردم وضعیت خوبی داشته است و معتقدیم همه اقدامات در مشارکت اثر دارد. اگر اجرای خوب و تبلیغات خوبی داشته باشیم و نامزدها با مردم سخن بگویند، در افزایش مشارکت موثر است.

وی تصریح کرد: این امکان برای نامزدها باید باشد تا با مردم ارتباط برقرار کنند. هرچقدر راحت‌تر این موضوع اتفاق بیفتد در مشارکت موثر است؛ لذا این موضوع تبلیغات صرفا از نگاه کاندیدا دیده نشود و حق مردم است که کاندیدا را بشناسند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملاحظه مهم در عدالت استفاده از امکانات عمومی و دولتی است و باید رعایت شود. نباید شائبه‌ای برای مردم و نامزدها در این زمینه ایجاد شود.

نظری گفت: برای تحقق و استفاده از این ظرفیت عمومی دقت در دستورالعمل‌ها بسیار اهمیت دارد تا بتوانیم کمیت و کیفیت را حفظ کنیم و همچنین شبهه‌ای ایجاد نشود. این کار بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید خوبی انجام شود.

براساس این گزارش، در این جلسه معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی به عنوان جانشین استاندار در هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی معرفی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.