هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد روسیه انگلیس را تهدید کرد | هشدار مسکو: مواضع نظامی انگلیس را هدف قرار می‌دهیم بارزانی: اجازه نمی‌دهیم از اقلیم کردستان به امنیت ایران لطمه بزند تماس تلفنی ۳۰دقیقه ای بایدن و نتانیاهو درباره رفح ترامپ در دادگاه آمریکایی باز هم جریمه شد کارشناسان سازمان ملل: برخی از قربانیان در غزه، شکنجه و زنده دفن شده‌اند جزئیات دیدار رئیس حشدالشعبی با بشار اسد توضیح شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب درباره فهرست دور دوم انتخابات مصر سطح آماده‌باش را در شمال سینا افزایش می‌دهد گروسی با امیرعبداللهیان در تهران دیدار کرد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نیچروان بارزانی با رهبر انقلاب دیدار کرد مصر: گذرگاه رفح برای تردد مسافران بسته نشده است دفتر اطلاع‌رسانی فلسطین از قصد دشمن برای حمله به رفح خبر داد فرانسه با حمله به رفح مخالفت کرد اسلامی: اراده رسیدن به تولید ۲۰هزار مگاوات برق اتمی تا سال ۱۴۲۰ را داریم
سرخط خبرها

تشکیل هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۲۰۱۰
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
تشکیل هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی در خراسان رضوی
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی از تشکیل هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدهادی طباطبایی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: این هیئت برای نخستین بار است که براساس یک قانون بالادستی تشکیل می‌شود. در قانون جدید داوطلبان می‌توانند از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در ساختار این هیئت ۱۰ نفر شامل شش عضو با حق رأی و سه عضو بدون حق رأی و یک نفر ناظر حضور دارند که دستورالعمل‌های هیئت اجرایی مرکزی که در تهران حضور دارند را باید پیاده‌سازی و اجرا کنند. برنامه‌ریزی و اجرای مقررات لازم برای برخورداری نامزد‌ها از فرصت برابر برای امکانات تبلیغاتی نهاد‌ها و نظارت بر جرایم تبلیغاتی ارتکابی از جمله استفاده غیرقانونی از امکانات دولتی از جمله وظایف این کمیته است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تبلیغات از ۲ اسفند سال جاری آغاز خواهد شد.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: دو روز گذشته جلسه آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس برای استان‌ها در حوزه تبلیغات برگزار شد.

کمال سروی‌ها اذعان کرد: قبلاً نگرانی داشتیم که امکانات دولتی برای یک فرد خاص استفاده شود و با سازوکار فعلی جلوی چنین مواردی گرفته خواهد شد. در قا‌نون جدید این موضوع ساماندهی شده است. مقرر است به صورت عادلانه برای همه داوطلبان امکانات و زمینه‌ برای تبلیغات فراهم شود.

سروی‌ها تصریح کرد: اگر امکانات ارشاد، تبلیغات شهری و صداوسیما در کنار هم باشد شور انتخاباتی ایجاد می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->