دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

تاکید استاندار خراسان رضوی بر افزایش و پراکندگی شعب اخذ رأی در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۲۰۳۵
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تاکید استاندار خراسان رضوی بر افزایش و پراکندگی شعب اخذ رأی در مشهد
استاندار خراسان رضوی گفت: باید زمینه رأی دادن مردم بدون دغدغه با افزایش شعب اخذ رأی و توزیع مناسب شعب فراهم شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان مشهد اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انسانی مستعد همراه با خلاقیت در شهرستان مشهد وجود دارد و می‌توان انتخابات خوبی برگزار کرد. ما با اعتقاد کار می‌کنیم و انتخابات امسال شروع نقطه عطفی خواهد بود که همه با نیت خالص و اعتقاد و دغدغه در انتخابات شرکت کنند. انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام مقدس اسلامی است و امید است همه ما در محضر خداوند متعال سربلند باشیم.

وی ادامه داد: مسئولان دو ماموریت مشخص و معین دارند که ماموریت امنیت و ماموریت برگزاری انتخابات است؛ لذا این موضوع از نظر تشکیلاتی حائز اهمیت است. در یکی دو سال گذشته باتوجه به جهت‌گیری دولت سیزدهم و افق‌های پیش‌رو، استکبار و معاندان حساس شده‌اند و لذا بر نادیده‌گرفتن این دستاورد‌ها با پوشش و جنگ رسانه‌ای تمرکز دارند.

نظری اضافه کرد: اتفاقاتی در سال گذشته افتاد و همه این‌ها عملیات‌ روانی و میدانی است که دشمن با هدف، صبر مردم و رابطه بین نظام و مردم را کاهش دهد، لذا انتخابات نماد است.

استاندار خراسان رضوی اذعان کرد: در عین حال انتخابات تعیین سرنوشت مردم است و از این رو حائز اهمیت است و ما مسئولان باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که مردم با امنیت و سادگی اتصال خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارند و با رایی که می‌د‌هند سرنوشت خود را مشخص کنند.

وی تاکید کرد: نظرسنجی‌ها حاکی است که حضور مردم و مشارکت در انتخابات روبه رشد است. این مسئله نکته مثبتی است که ما مسئولان باید به آن توجه کنیم.

نظری با تاکید بر اینکه مردم خدمت می‌خواهند، افزود: اگر جایی مسئولان خدمتگزار باشند، ما نیز در زمان معین نتیجه را خواهیم دید. بخشدار‌ها و دهیاران و فرماندار در مناطق مختلف شهرستان مشهد مشغول خدمت هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: با تلاش‌های بیشتر، اطلاع رسانی، جهاد تبیین و همه آنچه‌را که لازم است، مشهد مقدس حضور گسترده مردم در انتخابات را خواهد داشت. مردم در بزنگاه‌ها نشان داده‌اند که چگونه پای انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: ما باید امکان حضور گسترده مردم را فراهم و از آن‌ها دعوت کنیم. باید مردم را با شرایط و اوضاع و احوال آگاه کرده و زمینه معرفی کاندیدا را به مردم فراهم کنیم و همچنین سرعت اخذ رای از مردم را در نظر بگیریم. مردم نباید معطل باشند و پشت درِ شعبه‌های اخذ رأی بمانند.

نظری گفت: نباید مردم در انتخابات سردرگم باشند و با بی‌نظمی روبه‌رو شوند. تعداد و توزیع شعب بسیار اهمیت دارد. هر کدام از این موارد مشکل داشته باشد نارضایتی ایجاد خواهد شد و نارضایتی مردمی در انتخابات اصلاً قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: تا قبل از برگزاری انتخابات باید چند رزمایش تخصصی برگزار شود. باید در بروز مشکلات سریع تصمیم‌گیری و حل مشکل کنیم زیرا این تمرینات و حل مسائل اهمیت دارد.

نظری خاطرنشان کرد: حضور مردم در شعب اخذ رأی باید متفاوت باشد و از طرفی هم باید با احترام و تکریم با مردم گفت‌وگو و رفتار کرد. نباید تعللی در این بخش صورت بگیرد. در عین حال ممکن است عامدانه یا بر اثر اخبار نامناسب در فضای مجازی خبری منتشر شود و خنثی سازی موضوع از محل شعبه اهمیت دارد.

به گفته وی هرچه زودتر امکانات و زمینه فراهم شود، کار بهتر پیش می‌رود و از طرفی هم اطمینان از آمادگی برگزاری خواهیم داشت. وقتی زمان کم باشد تصمیم‌گیری با عجله صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی تاکید کرد: هم‌زمان با برگزاری انتخابات می‌توان جشن مشارکت را در فضا‌های مختلف برگزار کرد.
وی گفت: رای مردم حق‌الناس است و باید برای تحقق آن زمینه را فراهم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->