صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: مولفه‌های اقتصادی خراسان رضوی در حال طی کردن مسیر رشد است که این توفیق در فضای همدلی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در یازدهمین همایش نشان تجاری که شامگاه چهارشنبه یکم آذرماه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ایران در حوزه اعتقادی، فرهنگی و معنوی برجسته‌ترین «ویژند» را به دنیا ارائه داده و آن سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که به عنوان نماد شجاعت، انسانیت، استقلال و آزادی‌خواهی شناخته می‌شود.

استاندار خراسان رضوی به جایگاه «ویژند» اشاره کرد و افزود: معتقدیم «ویژند» علامتی چند وجهی و جامع از کیفیت، اعتماد، اعتقاد و فناوری است و فعالان این بخش با اعتقادات معنوی که دارند در ارتقای ویژند خود گام برمی‌دارند.

نظری به قابلیت‌های اقتصادی برجسته استان پرداخت و ادامه داد: مولفه‌های اقتصادی خراسان رضوی در حال طی کردن مسیر رشد است که این توفیق در فضای همدلی بین بخش خصوصی و بخش دولتی ایجاد شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه مبتنی بر فناوری نیز اهمیت زیادی دارد، تاکید کرد: آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی نشان دهنده افزایش مجوزهای مبتنی بر توسعه فناورانه در استان است.

در پایان یازدهمین همایش نشان تجاری با رویکرد «ظهور و افول برندها» ۱۷ نفر از صاحبان ویژندهای برتر این دوره معرفی و تجلیل شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.