ویدئو | ورود رئیس مجلس لبنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور سخنگوی دولت: روسای برخی کشور‌ها برای اولین‌بار به ایران می‌آیند + فیلم فردا (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی تبریز تعطیل شد تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر معظم انقلاب نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب دیدار کرد+ فیلم رئیس دومای روسیه وارد تهران شد دعا‌هایی که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر شهیدان خدمت خواندند؟ پاسخ طحان نظیف به شائبه پایان مدت زمان ریاست مجلس ورود نخست‌وزیر ارمنستان به تهران+ فیلم جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم نروژ رسماً کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی به حضرت آیت‌الله علم‌الهدی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران اطلاعیه صادر کرد سفر مقامات جمهوری آذربایجان به تهران رسانه‌های عربی حیرت‌زده شدند | پوشش لحظه‌به‌لحظه مراسم تشییع شهدای خدمت در دولت سیزدهم اقتصاد ایران از بلاتکلیفی درآمد
سرخط خبرها

مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس منصوب شد

  • کد خبر: ۱۹۶۳۰۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس منصوب شد
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر به مشهد و در دیدار با استاندار خراسان رضوی، محسن پوراحمدی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی نیز که به منظور معرفی مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی سرخس به مشهد سفر کرده است، گفت: یکی از مدیران زبده حقوقی دبیرخانه شورای عالی را برای راه‌اندازی منطقه آزاد سرخس مامور کرده‌ایم.

وی در این جلسه، محسن پوراحمدی را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد سرخس معرفی کرد و ادامه داد: وی تا تایید نهایی کل طرح توسط شورای محترم نگهبان برای راه‌اندازی منطقه آزاد، به عنوان مدیر اجرایی فعالیت خواهد کرد.

عبدالملکی اضافه کرد: برنامه‌ریزی و انجام امور حقوقی، تحویل املاک و اراضی و برنامه‌های اجرایی و ساختار تشکیلات منطقه آزاد از جمله کارهایی است که آقای پوراحمدی در چند ماه آینده پیگیری خواهد کرد. وی اظهار امیدواری کرد که کلیه امور تبدیل منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد تا پایان دی ماه سال جاری به وقوع بپیوندد.

عبدالملکی همچنین در مورد منطقه آزاد تجاری دوغارون نیز گفت: در صورت تبدیل این منطقه به منطقه آزاد نیز کشورهای همسایه استقبال خوبی از آن خواهند کرد.

وی به اشتیاق فراوان سرمایه‌گذاران افغانی برای حضور در منطقه آزاد تجاری دوغارون اشاره کرد و تاکید کرد: این اشتیاق بیش از انتظار ما بوده است.

استاندار خراسان رضوی در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: همه امکانات لازم برای ایجاد دو منطقه آزاد فعال در خراسان رضوی را فراهم کرده ایم.

یعقوبعلی نظری امشب در دیدار با حجت الله عبدالملکی که در دفتر استاندار انجام شد، افزود: آمادگی داریم تا با هم افزایی و انجام هر تعاملی با دستگاه‌های استانی و ملی، برای تسریع در این امر پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از انتصاب پوراحمدی به عنوان مدیر اجرایی مناطق آزاد سرخس گفت: از آنجایی که تمام فرایندهای مناطق آزاد با سایر نقاط کشور متفاوت است انتخاب ایشان که پیش از این مدیر کل حقوقی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد بوده بسیار انتخاب قابل تقدیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->