صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بامداد امروز پیکر شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، پیکر‌های مطهر هشت شهید تازه‌تفحص‌شده مدافع حرم بر دستان مردم قدرشناس مشهد تشییع خواهد شد. این شهدای والامقام امروز ساعت ١۵ از مهدیه مشهد به‌سمت حرم امام رضا(ع) تشییع خواهند شد.

هفتم آذر ماه بود که اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی و بازگشت پیکر مطهر ۸ تن از شهدای مدافع حرم به میهن اسلامی خبر داد.

اسامی شهدای والامقام به این شرح است:

۱ ـ شهید مهدی ذاکرحسینی از تهران ۲ ـ شهید علی آقاعبدالهی از تهران ۳ ـ شهید حسن اکبری از تهران ۴ ـ شهید سیدمصطفی صادقی از تهران ۵ ـ شهید رضا عباسی از کرمانشاه ۶ ـ شهید غلامعلی تولی از گرگان ۷ ـ شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه از گیلان ۸ ـ شهید الیاس چگینی از قزوین

در همین خصوص مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ۷۱۸ شهید و جانباز مدافع حرم از این استان شامل ۲۷۴ شهید و ۴۴۴ جانباز طی یک دهه گذشته، در مقابله با گروه‌های تروریستی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم شده است.

حسن زاده نامقی افزود: از این تعداد شهید ۲۲۲ نفر در قالب لشکر فاطمیون و بقیه نیز به عنوان شهدای ایرانی مدافع حرم در نبرد با جریانات تکفیری در کشور‌های منطقه حضور داشته اند.

 

 
مراسم وداع خانواده شهدا با پیکر ۸ شهید مدافع حرم در معراج الشهدای مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.