صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فیلمساز و فعال هنری گفت: بانوان فیلمساز مشهدی در بخش مستند بسیار عالی هستند و می‌توانند تجربه خود را در اختیار دوستانی که تجربه کمتری دارند، قرار دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود کرمی در جلسات مشاوره‌ای که امروز (پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲) در دومین روز رویداد رسانه ای شهربانو که در کارخانه نوآوری مشهد برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در هرگروه یک فیلمساز توانمند وجود دارد، می‌توان یک فضای تعاملی ایجاد کرد تا تجربه هارا در اختیار دیگر اعضا گروه قرار گرفت.

وی افزود: در این رویداد هر گروه اینگونه انتخاب شده است که یک فیلمساز حرفه‌ای به همراه دوستانی که سابقه کمتری دارند حضور دارند و در کنار فیلمساز‌های خیلی خوب، افراد با تجربه کمتر می‌توانند از این فضا استفاده و کمک بگیرند.

کرمی ادامه داد: هدف کلی از برگزاری رویداد ملی شهربانو، ارتقا سطح فیلمسازی بانوان مشهد است و دوستانی که از شهر‌های دیگر حضور دارند به نوعی در این حوزه کمک کننده هستند.

این مستندساز بیان کرد: در ابتدا باید فهم مشترک از کار پیدا کرد و پس از آن به صورت جداگانه با هرگروه درخصوص سوژه‌ها صحبت کرد. در این گروه‌ها اکثرا مستند ساز هستند، اما فیلمنامه نویس، انیمیشن ساز و پژوهش گر حضور دارند که بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: فیلمسازان بانوان مشهدی در بخش مستند بسیار عالی هستند که می‌توانند تجربه خود را در اختیار دوستانی که تجربه کمتری دارند، قرار دهند.
کرمی در انتها بیان کرد: ارائه‌های دیروز سوی خبری به خود می‌گرفت، اما انتظار از بانوان فیلمساز این است که ظرفیت‌های دراماتیک و سینمایی را از زندگی سوژه استخراج کنند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.