صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در منطقه خاوران آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور در منطقه خاوران، با حضور هیئت داوران جشنواره، هنرمندان و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری استان در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع)آغاز شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیر اجرایی این رویداد گفت: در این جشنواره ۲۱ گروه صحنه‌ای و ۱۵ گروه خیابانی از ۸ استان کشور حضور دارند.

وی افزود: امیدواریم رویدادی که پس از ۹ سال دوباره در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود موجب خیر و برکت برای هنرمندان استان باشد.

سروری با تاکید بر بحث آموزش هنرهای آموزشی نمایشی و هم‌افزایی گروه‌های استانی در اینگونه رویدادها گفت: استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که می‌تواند میزبانی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را به عهده‌دار شود و با برگزاری چنین رویدادهایی این میزبانی شایسته می‌تواند رقم بخورد.

وی با ابراز خرسندی در همزمانی این رویداد با روز مشهد، ابراز امیدواری کرد که شاهد اتفاقات خوب فرهنگی هنری در شهر مشهد باشیم.

دبیر اجرایی جشنواره خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست گذاری جشنواره، گروه‌های منتخب استان‌های میزبان، در مناطق دیگر رقابت می‌کنند و گروه‌های منتخب استان خراسان رضوی نیز در استان آذربایجان شرقی و در منطقه سهند به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.