صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در یکی از مناطق محروم شهر مشهد، در یکی از مساجد، مقادیری دارو تحت عنوان «داروی امام کاظم علیه‌السلام» میان مردم توزیع شد و توزیع‌کنندگان با فیلمبرداری از این صحنه و مصاحبه با چند نفر تلاش کردند چنین وانمود کنند که مبتلایان به کرونا با این داروها شفا یافته‌اند.

این اقدام توسط عوامل شیخ تبریزیان که چندی قبل یکی از کتاب‌های معروف طبی را سوزانده بود انجام شده است. دست‌اندرکاران این اقدام، با شعار «آینده، متعلق به طب اسلامی است» به این کار ادامه می‌دهند و در فضای مجازی به ترویج آن می‌پردازند.


بیشتر بخوانید: عدم تاثیر و مبنای علمی برای داروی موسوم به «امام کاظم»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محمدرضا اسماعیلی زاده
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
من به خوب و بد آیت الله تبریزیان و اینکه کتاب سوزی اش کار درستی بوده یا غلط کاری ندارم اما الحق داروی امام کاظم ع توصیه شده از سوی ایشان را قبول دارم چون خودم درگیر بیماری کرونا شده بودم و در روزی که پس از آزمایشات زیاد و نتیجه مثبت بیماری دیدم کاری از دست پزشکم بر نمیاد و نا امید شده بودم پس از اولین بار استفاده از داروی امام کاظم ع و جامع امام رضا ع تاثیر زیاد دارو را مشاهده کردم و الان هم پس از گذشت چهار ماه از بیماری هیچ مشکلی پیش نیامده و هفته ای یک بار از داروی امام کاظم ع استفاده میکنم
احمدی
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
خداوند آیت الله تبریزیان را حفظ کند.من از داروهای طب اسلامی که از کلام معصومین است جز خیر و شفا چیزی ندیدم
مجید
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این دارو در شهرستان برخوار اصفهان به صوت گسترده در حال توزیع است
ناشناس
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
به نظرمن تعدادی مرکز درمانی به اینها بدهند اگرتوانستند کسی رادرمان کنندکه ماهم مریدشان می شویم وگرنه خودشان خفه می شوند ...