٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محکومیت سه پزشک مشهدی به دلیل شکایت آیت الله تبریزیان قطعی نیست

  • کد خبر: ۱۷۵۶۸
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
  • ۲
محکومیت سه پزشک مشهدی به دلیل شکایت آیت الله تبریزیان قطعی نیست
رییس سازمان نظام پزشکی مشهد درخصوص محکومیت سه پزشک مشهدی گفت: رأی دادگاه بدوی، تعلیقی است و هنوز قطعیت ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر علی بیرجندی‌نژاد در خصوص رأی محکومیت سه پزشک مشهدی به‌دنبال شکایت عباس تبریزیان به دلیل توهین در فضای مجازی، بیان کرد: نظام پزشکی مشهد به‌عنوان نماینده صنف پس از اطلاع و تشکیل پرونده در دادگاه برای هر سه همکار پزشک، وکیل استخدام نموده و در تمام مراحل پرونده، دفاع و حمایت‌های لازم را به‌عمل آورده است.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد، اظهار کرد: رأی دادگاه بدوی، تعلیقی است و هنوز قطعیت ندارد و پرونده در دادگاه تجدید نظر استان رسیدگی خواهد شد؛ لذا انتشار حکم دادگاه بدوی از سوی هر شخصی امری غیر قانونی و قابلیت پیگیری دارد که آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه «اقدامات آقای تبریزیان می‌تواند باعث آسیب به جامعه شود»، افزود: پیگیر اقدام کتاب‌سوزی هستیم و همچنین تعدادی از بیمارانی که با کنارگذاشتن روش‌های استاندارد درمانی به آنان آسیب وارد شده به سازمان مراجعه و شکایت کرده‌اند. ما درحال پیگیری این موارد هستیم.

بیرجندی‌نژاد ادامه داد: این اتفاقات باعث شد ابزاری در اختیار معاندین و مخالفان نظام قرار گیرد که از آن سوء استفاده کنند و تصویر نامناسبی از جامعه پزشکی و همچنین سیستم‌های کشور ایجاد نماید و وجهه کشور و نظام را تحت‌الشعاع قرار دهند. این موارد می‌طلب موضوع در سطح بالاتری پیگیری شود.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه «ما بار‌ها در خصوص تبعات حرکات ایشان و افراد مشابه تذکر داده بودیم»، بیان کرد: در حال حاضر اهمیت دارد با این موضوع و خطا‌های پیاپی که در حال انجام است، جدی‌تر برخورد شود.

وی همچنین با بیان اینکه «بحث طب اسلامی که اکثر علما و بزرگان هم اعتقاد دارند، حداقل به این شکل و شمایلی که اینان، آن را عنوان می‌کنند، شبیه نیست و قانونی نیز به نظر نمی‌رسد»، گفت: باید برخورد‌های لازم صورت گیرد و هر فرد که بخواهد به امور طبابت بپردازد باید مدارک علمی لازم و مجوز‌های لازم و معتبر را داشته باشد تا بتواند در این امر دخالت نماید. حتی اگر فرد بخواهد تبلیغی در حوزه علوم پزشکی انجام گیرد باید مجوز‌های لازم اخذ شود که متاسفانه هیچ کدام از این فرآیند‌ها در افرادی که ادعای طب اسلامی دارند، رعایت نمی‌شود. ضروری است برخورد جدی با این موارد صورت گیرد.

بیرجندی‌نژاد در خصوص بازتاب این موارد در رسانه‌های خارجی گفت: کار ما روشن کردن جوانب موضوع و موضع‌گیری‌های دقیق و اعلام برائت از این اقدامات و رفتارهاست.
 
منبع: ایسنا

وی تاکیدکرد: برای بهره‌مندی از هرگونه خدمات در حوزه سلامت به افرادی که مدارک کاملا موجه و مجوز لازم را دارند، مراجعه شود. همچنین در فضای مجازی باید دقت داشت مطالبی تحت عنوان مطالب علمی انتشار می‌یابد که بسیاری از این مطالب آسیب‌رسان است و مطالب علمی را از منابع معتبر باید دنبال کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
1
سلام.. من که مریض بودم پنج سال ازبهترین سالهای عمرم را در بیمارستان ودر مطب پزشکان گذروندم.... ولی خدارو سکر با طب اسلامی خوبم انشالله.... مگه بنده ی خداها چی میگند چه دخالتی در امور پزشکی کردند؟ فقط روش صحیح زندگی ومراقبت از جسم را میگند... دوتا نوشیدنی ومشاوره شده دخالت در طب
سعیده از رشت
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
0
0
من به مدت 5 سال تحت درمان طب سنتی بودم و یک سال اخیر هم از داروهای طب اسلامی برای درمان بیماری ms و همین طور ورم معده و روده و کبد و مشکل حافظه و ضعف عضلانی و سردرد استفاده کردم . فقط میتونم بگم عالی هستند و فوق العاده و بی نظیر و موثر .. درمان حقیقیه چون منشاء درد و بیماری رو ریشه کن میکنه ..
داروها بینظیرند .. الحمدلله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->