صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی اعلام کرد که در صورتی که در سیل اخیر، به یخچال و تلویزیون خانواده‌های دهک‌های ۱، ۲ و ۳ آسیب وارد شده باشد، کمیته امداد این دو قلم کالا را برای این خانواده‌ها تهیه خواهد کرد.

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه در روز‌های اخیر مدیران کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) دوبار از مناطق سیل‌زده بازدید میدانی به عمل آورده‌اند، اظهار کرد: در راستای جبران خسارت‌های سیلاب به مردم، مقرر شده که کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان براساس لیستی که از سوی فرمانداری اعلام می‌شود، به خانواده‌های دهک ۱، ۲ و ۳ که در سیل به یخچال یا تلویزیون آن‌ها خسارت وارد شده، یخچال و تلویزیون بدهد.
وی با بیان اینکه در راستای اقدام مناسب، ارائه این کالا‌ها فقط براساس لیست اعلام‌شده از سوی فرمانداری انجام می‌شود تا کمیته امداد به خانواده‌های نیازمند کمک‌های خود را داشته باشد، تصریح کرد: در صورتی که تا فردا صبح فرمانداری لیست را به ما ارائه دهد، ما آمادگی داریم که در اسرع وقت و حتی تا فرداشب، این کالاها را به دست سرپرستان خانواده‌های دهک‌های یک، دو و سه که آسیب دیده‌اند، برسانیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌رضوی ادامه داد: همچنین ۳ هزار پرس غذا نیز توسط این نهاد و با اعلام زمان‌بندی از سوی دستگاه‌های متولی آماده توزیع بین مردم سیل‌زده خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.