هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر پرداخت بدهی ۱۷۹ زندانی جرایم غیر عمد در سه ماه گذشته آمار ازدواج در خراسان‌رضوی، بیش از دوبرابر آمار طلاق است | حدنگاری ۹۲ درصد از اراضی کشاورزی استان و صدور سند مالکیت برای آن‌ها + فیلم محور فیروزکوه مسدود است نتایج نهایی آزمون استعدادهای درخشان هفته اول مرداد اعلام می‌شود | انتشار کلید سوالات تا ۹ تیر
سرخط خبرها

۶۲۰ مرکز نیکوکاری در خراسان‌رضوی وظیفه جمع‌آوری گوشت قربانی نیکوکاران را برعهده دارند

  • کد خبر: ۲۳۳۴۸۵
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
۶۲۰ مرکز نیکوکاری در خراسان‌رضوی وظیفه جمع‌آوری گوشت قربانی نیکوکاران را برعهده دارند
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی گفت: ۶۲۰ مرکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری گوشت قربانی را عهده‌دار خواهند شد و بعد از ۴۸ ساعت، گوشت جمع‌آوری‌شده با رعایت مسائل بهداشتی، با اولویت خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج و دارای سوء‌تغذیه توزیع می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا سلم‌آبادی با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب مردم خراسان‌رضوی با کمیته امداد در کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان، بیان کرد: در مناسبت‌های ملی و مذهبی، نیکوکاران توجه بیشتری به نیازمندان دارند؛ از جمله ماه مبارک رمضان و عید قربان که روند کار خیر سرعت بیشتری دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌رضوی، به توجه ویژه خیرین و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند هم‌زمان با دهه امامت و ولایت، اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ در اهدای گوشت عید قربان کمک بی‌نظیری شد و امسال نیز برای روز عید قربان به صورت کشوری برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به ارتباط با خیرین و حامیان جهت اهدای گوشت قربانی، افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، دام‌های اهداشده، در روز عید قربان در محل کشتارگاه شهر مشهد و شهرستان‌ها به صورت متمرکز قربانی و بعد از ۴۸ ساعت با رعایت مسائل بهداشتی، به‌صورت بسته‌بندی، بین خانواده‌های با اولویت بیماران خاص که توسط مددکاران مشخص شده‌اند، توزیع می‌شود.

سلم‌آبادی با بیان اینکه خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج، دارای فرزند، مادران شیرده و باردار در اولویت اهدای گوشت قربانی هستند، گفت: بسته‌های گوشت بر اساس نفرات توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان گوسفند، گاو، شتر و مرغ به صورت زنده و ذبح‌شده، اهدا و بین نیازمندان توزیع شد؛ همچنین ۵۰۱۰ راس گوسفند،۱۲ راس گاو، سه نفر شتر و ۶۳ هزار کیلو گوشت و حدود ۵۰۰۰ کیلوگرم مرغ به غیر از دام زنده اهدا شده است.

سلم‌آبادی با پیش‌بینی افزایش حجمی گوشت قربانی در عید قربان امسال، به روش‌های مشارکت مردم در این پویش نذر قربانی اشاره کرد و افزود: ۶۲۰ مرکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری گوشت قربانی را عهده‌دار خواهند شد؛ همچنین دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در همه شهرستان‌ها و ادارات مشهد بابت پایگاه جمع‌آوری کمک نذر و قربانی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مردم و خیرین با شماره کارت ۷۴۱۳-۵۰۲۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷، شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۵۱# و ارسال عدد یک‌ به سرشماره ۳۰۰۰۸۰۳۳ می‌توانند در این امر خیر یاریگر کمیته امداد در پویش نذر قربانی باشند.

وی با اشاره به دیگربرنامه‌های کمیته امداد در دهه ولایت و امامت، بیان کرد: تکریم خانواده‌های سادات به صورت دیدار مسئولان و خیران و بررسی و رفع مشکلات آن‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی با هم‌افزایی خیرین، توزیع غذای گرم به‌ویژه روز عید غدیر با اولویت خانواده‌های سادات نیازمند، برگزاری جشن در منازل مددجویان تحت حمایت با حمایت خیرین و... از دیگربرنامه‌های امداد در این دهه است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: کمیته امداد خراسان رضوی در بیشتر طرح‌ها اول کشور است، رتبه اول در توزیع  غذای گرم در ماه رمضان و بسته معیشتی، در جذب حامی رتبه اول کشور را دارا هستیم.

وی افزود: این نشان می‌دهد مردم جلوتر از تصور و پیش‌بینی‌ها کار می‌کنند تا نیاز خانواده‌های تحت حمایت را برطرف کنند.
سلام‌آبادی بیان کرد: برنامه عید سعید قربان امسال به‌صورت نمادین در محل کشتارگاه مشهد در روز عید قربان برگزار می‌شود؛ همچنین پویش نذر قربانی از ۲۰ لغایت ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

وی در ادامه به توزیع جهیزیه در این دهه اشاره کرد و گفت: در دو هفته قبل با مشارکت خیرین  ۱۶۰ سری جهیزیه در حاشیه مشهد توزیع شد.

سلم‌آبادی در ادامه به برنامه‌های اردویی این نهاد برای مددجویان اشاره کرد و گفت: اولین دوره اردویی در کشور مربوط به دختران ترک تحصیل در مشهد برگزار  شده، در این اردو با بهره‌گیری از مشاوران متخصص، تلاش شده تا دختران به تحصیل بازگردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->