صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجید مرتضایی با بیان اینکه در جام جهانی در هر گروهی که قرار بگیریم، سخت است گفت: در جام جهانی همه راه‌ها به تیم‌های بزرگ ختم می‌شود.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان که شب گذشته در شهر سمرقند در مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان حضور داشت، در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهارداشت: در جام جهانی در هر گروهی که قرار بگیریم، سخت است. البته ما تمایل داشتیم با تیم‌های دوم گروه مثل مراکش که در رنکینگ جز اول‌ها حساب می‌شود، در یک گروه قرار نگیریم که خداروشکر این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: ولی بازهم گروه ما گروه سختی است. راه دیگری هم نیست که مثلا بگوییم از این راه بروید، بعدش خوب می‌شود. اصلا اینطور نیست. یعنی ما دوم باشیم به پرتغال می‌خوریم، سوم باشیم به اسپانیا می‌خوریم و همه راه‌ها به تیم‌های بزرگ ختم می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان تاکید کرد: ولی قطعا برای ما یک کسب تجربه خیلی خوب است، سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم و بازیکنان خود را آماده حضور در جام جهانی کنیم.

مرتضایی خاطرنشان کرد: سعی ما این است که به جمع ۱۶ تیم برتر راه پیدا کنیم و اگر بتوانیم از ۱۶ تیم به جمع ۸ تیم بیاییم، خیلی خوب خواهد شد، اما بسیار سخت. تیم‌ها در فوتسال در حال به روز شدن هستند و تا دندان مسلح‌اند.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه C جام جهانی فوتسال با تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین، اوکراین و آنگولا هم گروه است. این رقابت‌ها ۲۴ شهریور در ازبکستان با حضور ۲۴ تیم آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.