پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد
سرخط خبرها

مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم

  • کد خبر: ۲۳۰۴۸۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۶
مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم
مربی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: بعد از آرژانتین و در کنار اکراین، شانس صعود بعنوان تیم دوم را از مرحله گروهی جام جهانی داریم.

حمید رضا معصومیان مربی تیم ملی فوتسال افغانستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص قرعه کشی جام جهانی و گروه ایران در این رقابت ها گفت: در این مرحله همه تیم‌ها برای ایران آسان هستند و گروه سختی برای این تیم نمی توانیم قائل باشیم. به هر حال ۶ تیم برزیل، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین در کنار ازبکستان میزبان بعنوان سرگروه در سید یک قرار داشتند که یکی از آن‌ها ایران بود و همین نشان دهنده قدرت تیم ملی فوتسال ایران است.

وی در ادامه افزود: فرانسه، گواتمالا و ونزوئلا گروه خوبی برای ایران محسوب می‌شود. فرانسه برای اولین بار راهی مسابقات جام جهانی شده و قاعدتاً تجربه آنچنانی ندارد و نمی‌تواند رقیب سختی برای ایران باشد. ونزوئلا و گواتمالا هم به همین ترتیب، چندان قدرتی در فوتسال جهان محسوب نمی‌شوند و به همین خاطر همانطور که پیش‌بینی می‌شد، کار تیم ملی ایران برای صعود از این گروه چندان سخت نخواهد بود‌.

مربی تیم ملی فوتسال افغانستان به گروه این تیم هم اشاره کرد و مدعی شد: در مورد گروه افغانستان برعکس ایران است یعنی همانطور که ایران در هر گروهی باشد برای این تیم ساده است اما افغانستان در هر گروهی قرار بگیرد کار سختی در پیش دارد. به هر حال افغانستان برای اولین بار به جام جهانی رسیده، خیلی از شرایط و امکانات ایده‌آلی که سایر تیم ها دارند را، افغانستان ندارد. بازی های بین المللی و ملی خیلی کمی داریم. با تیم های بزرگ و قدرت های اول جهان بازی نکرده ایم.
معصومیان در پایان عنوان کرد: در همین گروهی که افغانستان قرار دارد تیم های آرژانتین، اکراین و آنگولا قرار دارند که این تیم با هیچکدام از آن ها بازی نکرده است.
در عین حال با تمامی توضیحاتی که دادم این گروه را برای افغانستان مطلوب ارزیابی می کنم. تکلیف آرژانتین که مشخص است. به هرحال این تیم جزو قدرت های فوتسال جهان است و حتی در میان مدعیان قهرمانی قرار دارد. آنگولا هم مثل سایر تیم های قاره آفریقا چندان پیشرفتی در فوتسال نداشته و جزو تیم های قدرتمند دنیا محسوب نمی‌شود. اکراین هم تیم چندان چقری نیست اما بازیکنان خوبی دارد و فکر میکنم جدا از آرژانتین که قدرت بلامنازع این گروه است و قطعا بعنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد می شود، تیم دوم از بین اکراین و افغانستان انتخاب خواهد شد و به همین دلیل می‌توان برای صعود افغانستان از مرحله گروهی شانسی قایل بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->