صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان‌رضوی از بهره‌برداری پروژه‌هایی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» در روز‌های آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری در مراسم آغاز عملیات اجرایی دهکده مدرن ورزشی شش‌هکتاری الهیه، بهره‌برداری از بوستان رحمانیه و ۴٣ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و زودبازده که صبح امروز (۹ خرداد ۱۴۰۳) در منطقه الهیه مشهد برگزار شد، با اشاره به فاجعه پیش‌آمده برای رئیس‌جمهور و همراهان بیان کرد: از این بابت بسیار اندوهناک بوده و به طریق و مسلک باقی‌مانده از این بزرگان امیدوار هستیم و راه آن‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ایران اسلامی و مشهد مقدس پرورشگاه شخصیت‌های بزرگی همچون شهید آیت‌الله رئیسی بوده و تداوم راه این شهدای بزرگ بسیار اهمیت دارد. خدمت، برای مردم و برای استحکام نظام مقدس اسلامی بسیار ارزشمند است.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه هر خدمتی جای افتخار دارد و از همه افرادی که در بخش‌های مختلف مشغول ارائه خدمات به مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم، ادامه داد: مردم ما بار‌ها ثابت کرده‌اند که قدر این خدمت را می‌دانند و ما نیز موظف هستیم که این خدمات را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در خراسان‌رضوی بر این عزم هستیم که در ادامه راه شهدای گران‌قدر و به‌ویژه صاحب انقلاب، حضرت امام‌خمینی‌(ره) به مردم خدمت کنیم، این مسیر را ادامه دهیم و به آن افتخار کنیم، گفت: ما در آستانه سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان بودیم و متأسفانه این فرصت پیش نیامد تا عقب‌ماندگی‌های در خراسان‌رضوی با حضور ایشان جبران شود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به پروژه‌هایی که به‌زودی به یاد و نام رئیس‌جمهور شهید باعنوان «یادگار ابراهیم» بهره‌برداری از آن‌ها آغاز خواهد شد، گفت: بیش از یکصد عنوان پروژه و حدود ١۴۴ همت اعتبار در نظر گرفته شده بوده و این ادامه راه شهدا برای خدمت به مردم افتخار ماست. در کنار سلامت جسم، باید سلامت روح و روان را نیز مدنظر قرار دهیم و این امر مورد تأکید همه مسئولان است.

سردار نظری ادامه داد: موضوع ورزش در سطح خراسان‌رضوی جدی است و ظرفیت این کار را برای مسئولین و دستگاه‌ها فراهم کرده‌ایم؛ لذا باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا مجموعه‌های ورزشی با قدرت بیشتری راه‌اندازی شود.

وی تأکید کرد: همچنین منابع ورزشگاه مجتمع ثامن‌الائمه(ع) تأمین شده و به‌عنوان یکی از یادگارهای دولت سیزدهم ماندگار خواهد شد. رمز موفقیت دستگاه‌های مختلف برای خدمت به مردم، همدلی و همکاری با دیگردستگاه‌هاست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.