سرخط خبرها

تاج فیروز: دهکده المپیک ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) حداکثر تا ۲ سال آتی به بهره برداری می‌رسد

  • کد خبر: ۲۳۲۴۲۹
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
تاج فیروز: دهکده المپیک ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) حداکثر تا ۲ سال آتی به بهره برداری می‌رسد
تاج فیروز گفت: امروز مولدسازی در دستور کار ما قراردارد و براین اساس دهکده المپیک ثامن حداکثر طی ۲ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا تاج فیروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص بهره‌برداری سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع)، اظهار کرد: سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) از سال ۸۵ کلنگ‌زنی شده و تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. سال گذشته برای احیا این سالن به همراه استاندار خراسان رضوی از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی افزود: تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اجرای این پروژه در اختیار معاونت توسعه و تجهیز وزارت ورزش بود که سال گذشته برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتند، اما استاندار خراسان رضوی اعلام آمادگی کردند که اگر وزارتخانه ۴۰ میلیارد تومان را بپردازد استان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۶۰ میلیارد تومان اعتبار را اختصاص خواهد داد که وزارت ورزش اعتبار را واریز کرده و اعتبارات سفر نیز در دست پیگیری است که تا کنون ۲۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه گفت: تمام برنامه ریزی ما بر این است که این پروژه در هفته دولت بهره‌برداری شود که اگر محقق شود تقریبا یک کار جهادی در شان دولت سیزدهم انجام شده است. اکنون اجرای پروژه از معاونت توسعه و تجهیز وزارت ورزش به استان منتقل شده است.

تاج فیروز در ادامه گفت: سالن ۶ هزار نفره ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) چند منظوره خواهد بود و برای رشته‌های فوتسال، والیبال و هندبال در نظر گرفته شده که در شرق کشور بی‌نظیر است البته برای برگزاری مسابقات کشتی، رزمی و ... قابل استفاده خواهد بود.

وی در خصوص پروژه‌های ناتمام خراسان رضوی، گفت: سال گذشته حدود ۵۰ پروژه را افتتاح کردیم و در هفته جاری در کنار پروژه‌های دولتی تحت عنوان یادگار ابراهیم، ۴ پروژه مهم در شهرستان‌های تربت جام، مه‌ولات، کاشمر و قوچان به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهید جمهور از حامیان ورزش بودند

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در ادامه گفت: در هفته دولت ۳ پروژه مهم، سالن چند منظوره ۶ هزار نفری ورزشگاه ثامن الائمه، سالن‌های کشتی و رزمی این ورزشگاه و استودیوم فوتبال نیشابور به بهره‌داری خواهد رسید که نتیجه تلاش‌های دولت سیزدهم است. شهید جمهور یکی از حامیان ورزش بودند و در سال ۱۴۰۲ اعتبارات مطلوبی را توانستیم دریافت کنیم.

بهره‌برداری از دهکده المپیک ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) طی دو سال آینده

تاج فیروز در خصوص مولدسازی در ورزش استان اعلام کرد: بهره برداری سالن ۶ هزار نفری ثامن‌الائمه قدمی برای بهبود و توسعه این ورزشگاه است. مجموعه ثامن با توجه به اینکه در مکانی پردد قرار دارد و ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد یک مجموعه فرهنگی، رفاهی، تفریحی و ورزشی برای مردم مشهد، استان و کشور است، اما ناگفته نماند که مولدسازی بسیار حائز اهمیت است که امروز در دستور کار ما قرار دارد؛ مولدسازی در ورزش و جوانان به زمین بنشیند پروژه‌ ناتمام طی ۲ سه سال آینده نخواهیم داشت و دهکده المپیک ثامن حداکثر طی ۲ سال آینده ساخته خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->