صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد متهم به ۵۰ فقره سرقت از خانه‌های خالی از سکنه به دام افتاد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان درخصوص دستگیری متهمان اظهارکرد: در پی گزارش چند فقره سرقت تاسیسات از خانه‌های خالی از سکنه در محدوده شرق شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی ماموران انتظامی مشخص شد متهم به سرقت با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه با نفوذ به داخل آن، موتور کولر، شیرآلات و کابل‌های برق را سرقت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با بازبینی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها به سرنخ‌هایی از تردد یک متهم به سرقت سابقه دار دست یافته و تحقیقات خود را با کنترل نامحسوس وی آغاز و پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس متهم سرانجام او را در حال سرقت از یک ساختمان به دام انداخته و در بازرسی از محل تعدادی شیرآلات، کابل‌های برق و لامپ و آلوژن مسروقه را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهم ۳۲ ساله در بازجوئی علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۵۰ فقره سرقت شبانه لوازم از خانه‌های خالی از سکنه محدوده شرق شهر مشهد اعتراف کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.