رجا درباره توقف ۴ ساعته قطار تهران- مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیر خشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیر خشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان!

  • کد خبر: ۲۳۰۹۴۰
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
فروش خودرو سیل‌زده مشهدی به ۵ میلیون تومان!
یک زن از اهالی سیل زده خیابان سپاه ۶۹ در مشهد که رانندگی بلد نبوده است، کلید خودرو همسرش را در اختیار فردی می‌گذارد تا او خودرو را برای گرفتار نشدن در سیل در محلی امن پارک کند. اما آن مرد خیانت در امانت می‌کند و کاشف به عمل می‌آید که سارق بوده است.

جلائیان | شهرآرانیوز؛ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، هم‌زمان با بارش شدید باران، یکی از ساکنان خیابان سپاه که تصاویری از آب‌گرفتگی محله‌شان را در فضای مجازی دید، با همسرش تماس گرفت. او که نگران خودرو کوییک پارک شده جلو خانه‌شان در حاشیه یکی از کوچه‌های بولوار سپاه (در نزدیکی محل سیل اخیر) بود، از زنش خواست تا هرطور شده خودرو را جابه‌جا کند و به محل امنی برساند. این در حالی بود که می‌دانست همسرش رانندگی بلد نیست.

زن جوان در شرایطی از خانه بیرون رفت که باران همچنان با قدرت درحال بارش بود. زن در اطراف خود هیچ همسایه و آشنایی پیدا نکرد تا اینکه چشمش به مردی جوان خورد که در حال عبور از کوچه‌شان بود. زن از این عابر غریبه کمک خواست. مرد جوان با وجود اینکه از تمام لباس‌ها و سر و رویش آب می‌چکید خواسته زن را قبول کرد و سوئیچ را گرفت.

مرد غریبه در حالی که زن او را نگاه می‌کرد، خودرو را روشن کرد و پایش را تا انتها روی پدال گاز گذاشت و مقابل چشمان زن از خیابان خارج شد. زن اول فکر کرد که مرد می‌خواهد خودرو را کمی دورتر پارک کند تا از خطر سیل در امان باشد، اما وقتی سر کوچه رفت، نه اثری از خودرو بود و نه از مردی که برای کمک آمده بود.

زن که اصلا فکر نمی‌کرد به یک سارق اعتماد کرده و سوئیچ را به او داده است، تا دقایقی بعد با وجود بالاآمدن سیلاب در خیابان سپاه و منزلش همچنان در همان‌جا ایستاده بود و بلافاصله موضوع دزدی خودرو را با همسرش در میان گذاشت و ساعتی بعد از باران‌های سیل‌آسا پلیس برای صورت‌جلسه کردن سرقت به محل آمد.

با گزارش این سرقت به پلیس، در شرایطی که امدادگران برای کمک به اهالی بولوار سپاه اعزام می‌شدند، مأموران برای پیگیری سرقت خودرو کوییک به خیابان سپاه رفتند. 

با دستور سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد، افسران کلانتری سیدی تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق انجام دادند. تیم تجسس کلانتری سیدی با بررسی دقیق تصاویر ضبط شده در منطقه وقوع جرم، موفق به شناسایی و ردزنی متهم در همان منطقه شدند.

مأموران در ادامه با هماهنگی مقام قضایی، متهم را در حالی دستگیر کردند که دو دستگاه تلفن همراه مسروقه، چند کیف پول حاوی مدارک شناسایی و کارت‌های بانکی به همراه داشت. مرد جوان که ابتدا سرقت خودرو کوییک را از شهروند سیل‌زده گردن نمی‌گرفت، در رویارویی با تصاویری که او را در حال رانندگی در همان خودرو نشان می‌داد، به جرمش اعتراف کرد و بعد مشخص شد که او خودرو را به مبلغ ۵ میلیون تومان به یک مال‌خر در حاشیه شهر فروخته است. این متهم همچنین در ادامه بازجویی‌ها به هشت فقره قاپ‌زنی تلفن همراه و کیف پول در سیدی اعتراف کرد.

تیم رسیدگی‌کننده پرونده با اعترافات متهم در حالی مشخصات و محل اختفای مال‌خر را شناسایی کردند که در ادامه با هماهنگی‌های لازم، این فرد در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مسروقه نیز کشف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->