صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: پیشرفت فیزیکی رینگ پیرامونی بوستان کرامت ۷۳ درصد است و در سال‌جاری در چندین جبهه مختلف تکمیل این بوستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف با اعلام این خبر، اظهار کرد: بوستان ۷۳ هکتاری کرامت به عنوان یک کلان‌پروژه تعریف شده؛ همت این دوره شهرداری مشهدمقدس و شورای اسلامی شهر؛ پروژه‌های زیرساختی و با نیازسنجی کارشناسانه است.

وی افزود: اولویت در این بوستان؛ بهره برداری از رینگ پیرامونی بوستان به وسعت ۱۴ هکتار، کلنگ‌زنی و تکمیل پارک بانوان است؛ پارک ورزشی و باغ ایرانی در اولویت بعدی و در سال‌جاری عملیاتی خواهند شد.

شهردار مشهد گفت: پیشرفت فیزیکی رینگ پیرامونی بوستان کرامت ۷۳ درصد است و در سال‌جاری در چندین جبهه مختلف تکمیل این بوستان ادامه خواهد داشت.

قلندر شریف ادامه داد: احداث و تکمیل پارک‌های بزرگ مقیاس مشهد معمولا دو دهه طول کشیده، اما تاکید ما بر اتمام و کلنگ‌زنی فاز‌های متعدد بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در سریع‌ترین زمان ممکن است.

وی افزود: همچنین در مجاورت این بوستان پارک خطی به وسعت ۴ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۳۸درصد در حال احداث است که با الحاق به بوستان کرامت وسعت این بوستان؛ به ۷۷ هکتار افزایش خواهد یافت.پیوست اجتماعی این پروژه بسیار بالاست و با افتتاح آن مسلما شاهد استقبال بی‌نظیر مردم خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.