جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۱۵۳۷
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد
شهردار مشهدمقدس از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) (امتداد مسیر شرقی بلوار مصلی) و زیر گذر شهید هریری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر شریف گفت: اجرای این پروژه برقراری ارتباط میان بلوار حر و بلوار سرخس به ۴۵ متری و بزرگراه بسیج را ممکن می‌کند. این پروژه سبب کاهش بار ترافیکی بلوار حر با ایجاد ارتباط جاده محمدآباد به شبکه معابر شرقی و بزرگراه بسیج می‌شود.

وی افزود: کاهش بار ترافیکی معابر محدوده شهرک شهید رجایی، خیابان‌های معقول و مومن و شهرک شیرین؛ شهرک آقا مصطفی خمینی(ره)، عمار یاسر و هدایت ترافیک بلوار محمد‌آباد-طرق به تقاطع مصلی از مزیت‌های اجرای پروژه است.

شهردار مشهد گفت: پروژه امتداد مسیر مصلی شرقی؛ شامل ۶ کیلومتر مسیر شریانی درجه یک با مقطع عرضی ۴۵ متری دارای دو باند رفت و برگشت مجزا هر کدام با سه خط عبور به همراه مسیر پیاده‌رو و دوچرخه در طرفین مسیر است.

وی افزود: برای ارتباط دو طرف ریل راه‌آهن سراسری مشهد _تهران نیز یک پل زیرگذر؛ تحت عنوان پل شهید هریری توسط شهرداری در این مسیر اجرا شده که در این پل؛ جهت توسعه خطوط ریلی راه‌آهن پیش بینی لازم صورت گرفته است.

قلندرشریف گفت: بخشی از این پروژه شامل دو کیلومتر مسیر؛ حدفاصل تقاطع غیرهمسطح مصلی تا اتصال به جاده محمد‌آباد؛ در بهمن سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده و اکنون تردد در آن جریان دارد.

شهردار مشهد مقدس افزود: فعالیت برای اتمام ۴ کیلومتر باقیمانده از مسیر تا اتصال آن به بلوار حر و تکمیل تقاطع زیر‌گذر شهید هریری ادامه دارد و طبق زمان‌بندی؛ هر دو پروژه در آینده‌ای نزدیک به اتمام و بهره برداری خواهد شد. این بولوار یکی از مسیرهای اصلی دسترسی به بوستان کرامت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->