صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: متهم به ۲۳ فقره موبایل‌قاپی شبانه در حاشیه بولوار وکیل‌آباد مشهد، با هوشیاری و سرعت‌عمل ماموران کلانتری «شهرک فراجا» دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان افزود: در پی گزارش موبایل‌قاپی سریالی در حاشیه بولوار وکیل‌آباد توسط راکب جوان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: یکی از تیم‌های نامحسوس کلانتری شهرک فراجا، متهم را در بولوار وکیل‌آباد در حال پرسه‌زنی مشاهده و در اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی بیان کرد: در بازرسی از متهم، یک قبضه قمه، یک عدد اسپری فلفل و یک دستگاه تلفن همراه مسروقه که نیم ساعت قبل از مردی جوان در همان محدوده سرقت شده بود، کشف شد.

وی اظهار کرد: متهم ۲۵ساله در مواجهه با مستندات به ۲۳ فقره قاپ‌زنی تلفن همراه شهروندان در حاشیه بولوار وکیل‌آباد و خیابان‌های همان محدوده اعتراف کرد.

نگهبان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی با هماهنگی مقام قضایی برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مالخر به اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی منتقل شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.