آخرين وضعيت امدادرسانى در مناطق زلزله زده كاشمر + فیلم (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) مرگ مشکوک مدیر شرکت خصوصی| پای یک زن در میان است؟ استقرار تیم‌های سفیران حمایت روان هلال احمر در مناطق زلزله زده کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) سقوط تازه عروس از طبقه هجدهم برج مسکونی! راه حل قانون برای مزاحمت تلفنی خداحافظی ابدی ۸ بیمار در آی‌سی‌یو منفی یک بیمارستان رشت+جزییات اسکان اضطراری برای سه هزار نفر در مناطق زلزله زده کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) ادعای دروغین متهم به قتل اسیدی مرد گمشده در لواسان فاش شد مرگ مشکوک دختر و پسرجوان در شمال تهران تعرض پرستار خانگی به دختر معلول دستگیری مخوف‌ترین قاتلان شرق کشور؛ ۶ قتل به‌خاطر سرقت! ۳۰ هزار قلم داروی قاچاق از یک پژو پارس در مشهد کشف شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند طرز تهیه خمیر پیتزا و پیراشکی در خانه + عکس
سرخط خبرها

دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال

  • کد خبر: ۲۳۱۷۵۱
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال
فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی در حین سرقت از اداره ثبت‌احوال شهرری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ بهزاد نوری در تشریح جزئیات این پرونده گفت: حوالی ساعت ۲۴ روز گذشته، عوامل انتظامی اداره ثبت‌احوال شهرری متوجه حضور فردی در ضلع جنوبی اداره شدند و بلافاصله خود را به محل مذکور رساندند و مشاهده کردند که مردی درحال بازکردن کولر ساختمان است.

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت: متهم به محض مشاهده ماموران سعی در فرار داشت، اما پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز، ماموران موفق به دستگیری وی شدند. در ادامه با بررسی متهم، آلات و ادوات سرقت نیز از وی کشف شد.

نوری با اشاره به بازجویی از متهم گفت:‌ این فرد اعتراف کرد که در گوشه‌ای از ساختمان، اموالی را که دقایقی پیش به سرقت برده بود، مخفی کرده است که با بررسی انجام‌شده مشخص شد، این متهم موتور یخچال، موتور کولر، شیر آب اهرمی و مقداری لوله‌های مسی را نیز از ساختمان به سرقت برده بود و هنگامی که مشغول سرقت کولر بوده به دام افتاده است.

فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پس از دستگیری متهم، او را به کلانتری ۱۳۱ شهرری منتقل کردند، گفت: در آنجا مشخص شد متهم، چهل‌ساله و دارای سابقه سرقت است. همچنین با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه، تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->