پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است چشمان باز قبل از ازدواج، چشمان بسته بعد از ازدواج نتایج کلی مرحله اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد آمار جالب از ازدواج‌های سایت همسریابی «همدم»! سقوط پراید در انتهای کوه‌های خلج مشهد، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت زمان خیساندن و پختن هر کدام از حبوبات چقدر است؟ ترافیک سنگین در بزرگراه شهید سلیمانی، بزرگراه شهید چراغچی و بولوار کوثر (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) چگونه مسئولیت‌پذیر باشیم؟ برای رفع سکسکه چه باید کرد؟ فواید فوق‌العاده‌ای که مصرف منظم تخم‌مرغ برای سلامتی دارد ضبط ۴۹۵ کبد و ۳ لاشه کشتار غیر مجاز روز عید قربان در خراسان رضوی زلزله تهران را لرزاند (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) تداوم رگبار باران و رعدوبرق در برخی استان‌ها | اهواز همچنان در مدار ۵۰ درجه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) حقوق خرداد‌ماه ۱۴۰۳ معلمان امروز واریز می‌شود | زمان اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ خواهد بود اسکان اضطراری ۳۰۰۰ نفر در زلزله کاشمر
سرخط خبرها

۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در مشهد رمزگشایی شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۲۷۶۸
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در مشهد رمزگشایی شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری میرزاکوچک خان ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در شهر مشهد رمزگشایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده اظهارداشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی خانه و مشاعات مجتمع‌های مسکونی در محدوده بولوار مفتح، طبرسی و میرزاکوچک خان، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک خان با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت ها، گشت زنی هدفمندی را با همکاری دیگر واحد‌های انتظامی این کلانتری در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت‌های سریالی ادامه داشت تا این که یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی متهمان را که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش از یک مجتمع مسکونی خارج شدند مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از آن‌ها یک عدد موتور کولر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: متهمان ۳۰ و ۳۲ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی با توجه به تصاویر بدست آمده از آن‌ها در تعدادی از سرقت‌ها و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی محدوده بلوار طبرسی، وحید، مفتح و میرزاکوچک خان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->