صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حدود ۶ میلیون تعرفه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این ستاد تحویل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدهادی طباطبایی اظهار کرد: چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در این استان تعیین شده که در مقایسه با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تفاوت چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: اقلام انتخاباتی امروز شنبه از تهران بارگیری شده است و در مسیر انتقال به مشهد هستند و فردا این اقلام بین فرمانداری‌ها توزیع می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های احراز هویت در استان بیش از تعداد شعب اخذ رای و پنج هزار و ۳۲۰ دستگاه است که علت زیادی تعداد دستگاه‌ها پیش بینی استقرار دستگاه‌های ویژه برای آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و همچنین پیش بینی خرابی یا بروز نقص فنی احتمالی در این تجهیزات است لذا فرمانداری‌ها همیشه تعداد بیشتری دستگاه احراز هویت برای روز انتخابات در اختیار دارند.

طباطبایی افزود: آموزش عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در مراحل پایانی قرار دارد و به مرور زمان از فردا توزیع دستگاه‌های احراز هویت بین فرمانداری خراسان رضوی آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا



ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.