صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند

  • کد خبر: ۲۳۴۴۰۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
نام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند سیستم کمک داور ویدئویی را درخود جای دهند از سوی فدراسیون فوتبال به طور غیر رسمی اعلام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار خواهد شد.

طبق پیگیری‌ها تا این لحظه ورزشگاه‌های آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، یادگار امام (ره) تبریز و شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان امکان استفاده از سیستم VAR را دارند.

با این شرایط، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، نساجی مازندران، هوادار، استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان باید برای بازی‌های خانگی خود حتماً امکان فراهم کردن استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی VAR را فراهم آورند، در غیر این صورت باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند.

اینکه چه طور قرار است بازی‌های آینده لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدئویی انجام شود درحالی که نیمی از ورزشگاه‌های معرفی شده از سوی تیم‌های لیگ برتری مجاز به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی نیستند، سوالی است که باید از سوی مسئولان مربوطه پاسخ داده شود تا شاید معمای وی‌ای آی در ورزشگاه‌های ایران برطرف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.