پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

امیری در انتظار انتخاب سرمربی

  • کد خبر: ۲۳۴۲۸۲
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
امیری در انتظار انتخاب سرمربی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس علاقه خاصی به تمدید قرارداد یکی از کاپیتان‌ها دارد، اما این موضوع بستگی به نظر سرمربی جدید تیم هم دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که پس از امید عالیشاه بازوبند کاپیتانی این تیم را در فصل گذشته بر بازو داشت یکی از بازیکنان محبوب رختکن و همچنین مدیرعامل باشگاه محسوب می‌شود.

هافبک بدون حاشیه ۳۶ ساله پرسپولیس که قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده قصد دارد یک فصل دیگر هم بازی کند که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز خواهان تمدید قرارداد با اوست، اما هر دو طرف منتظر حضور سرمربی جدید هستند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

امیری اعلام کرده است در صورتیکه نتواند یک فصل دیگر با پرسپولیس بازی کند به خرم آباد خواهد رفت تا برای خیبر که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده است بازی کند.

این بازیکن باتجربه قرار است تا زمان تعیین تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس منتظر این تیم بماند تا برای فصل آینده تصمیم گیری کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->