پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد
سرخط خبرها

افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس

  • کد خبر: ۲۳۴۱۹۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس+ عکس
برخی رسانه‌های هلندی از فساد اخلاقی گزینه سرمربیگری پرسپولیس رونمایی کرده‌اند تا شانس این مربی برای حضور در ایران به حداقل برسد.

 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از قهرمانی تیم قوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت قرارداد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان با این تیم تمدید شود اما

 مشکلات خانوادگی باعث شد تا این مربی اعلام کند دیگر به ایران بازنخواهد گشت و بدین ترتیب اوسمار و پرسپولیس خیلی زود به پایان راه برسند.

 در این روز ها بازی اسم فامیل با چاشنی جولان دلال ها پیرامون نیکمت پرسپولیس به اوج خودش رسیده و گزینه های عجیب و غریبی با رزومه های نه چندان جالب به این باشگاه پیشنهاد می شدند.

 در چند روز گذشته یک گزینه جدید هلندی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد که حداقل بر خلاف سایر گزینه ها، رزومه جالب تری داشت اما مشکلش جای دیگر است!

  یان فنت شیپ، سرمربی هلندی و ۶۰ ساله که فصل پیش آژاکس را از منطقه سقوط در لیگ هلند نجات داد، جدید ترین گزینه سرخ‌پوشان برای جانشینی اوسمار ویرا است. این مربی هلندی پیش از آژاکس هدایت تیم ملی یونان و همچنین باشگاه زوله هلند و ملبورن استرالیا را برعهده داشت. 

نکته عجیب و قابل توجه آنکه این مربی به دلیل فساد اخلافی گسترده در هلند پرونده باز اخلاقی دارد!

 دلال ها این گزینه را به پرسپولیس نزدیک کردند و در سکوت خبری تنها رزومه مربیگری در آژاکس را در در بوق و کرنا کردند تا هواداران بعد از شنیدن اسامی نه چندان مطرح برای ورود چنین گزینه ای چراغ سبز نشان دهند.


رسانه Juice Channel تصاویری از اسکرین شات های چت این مربی منتشر کرد که در فضای مجازی با سو استفاده های اخلاقی از هواداران تیمش، فساد اخلاقی گسترده ای داشته است.

افشای چت‌های خصوصی گزینه سرمربیگری پرسپولیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->