صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در امتداد بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی طی هفته‌های آتی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین با اشاره به بازدید اخیر خود از برخی پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار کرد: عمده این پروژه‌ها در محور بزرگراه‌های امام‌علی‌(ع) و شهید چراغچی تعریف شده‌اند تا شاهد تسهیل ترافیک و روان‌سازی بار عبوری باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به هدف‌گذاری صورت‌گرفته و تکمیل آزادراه مشهد-چناران، شاهد افزایش حجم ترافیک از تقاطع چهارسطحی آزادگان خواهیم بود و به همین منظور برای مدیریت این ترافیک، باید با تعریف زیرساخت‌های مناسب شهری، حجم ترافیک را کنترل کنیم.

نژادحسین افزود: ازجمله این پروژه‌ها، دوربرگردان شرقی «ابوطالب» بوده که مطالعات آن انجام شده و پیمانکار پروژه نیز انتخاب شده است. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تا پایان ماه، کلنگ‌زنی این پروژه انجام می‌شود و امیدواریم طبق جدول زمان‌بندی، تا پایان سال، سازمان عمران این پروژه را تکمیل کند و به بهره‌برداری برساند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: دیگرپروژه تعریف‌شده در محور بزرگراه شهید چراغچی، سطح سوم تقاطع خیام بوده که بخشی از پروژه مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است. دو چپگرد هم در میدان شهید فهمیده داریم که هم‌زمان با پروژه اتصال خیام شمالی به خیام جنوبی، آغاز شده است.

وی با اشاره به پروژه اتصال بولوار شهید فخرایی به بولوار شاهد در میدان امام‌حسن‌مجتبی(ع) عنوان کرد: خوشبختانه مقدمات اجرایی پروژه انجام شده و به‌زودی وارد فرایند انتخاب پیمانکار خواهیم شد. علاوه بر این، احداث دو دوربرگردان غیرهم‌سطح در امتداد بولوار آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی هم در برنامه ششمین دوره مدیریت شهری قرار دارد که با تکمیل مطالعات، شاهد آغاز عملیات اجرایی آن‌ها نیز خواهیم بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.