صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چهاردهمین کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر استان با حضور کلیه اعضا و شهریاری، نماینده انجمن مراکز توانبخشی در بهزیستی استان تشکیل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، اعضای کمیته پس از بحث و بررسی پیرامون گزارش‌های ارسالی و ارزیابی شرایط موجود در جامعه هدف، موارد زیر مصوب شد:

 مقرر شد با توجه با دستورالعمل‌های سازمان بهزیستی کشور در خصوص ممنوعیت پذیرش جدید تا پایان بیماری کووید ۱۹ در صورتی که مورد اورژانسی و اضطراری برای پذیرش وجود داشت موضوع در کمیته استان مطرح و تعیین تکلیف گردد.

مقرر شد مرکز ۱۰ دی بعنوان مرکز قرنطینه برای پذیرش‌های ارجاعی اورژانس اجتماعی با نامه مرجع قضایی در نظر گرفته شده و با هماهنگی معاونت امور اجتماعی و مدیریت بهزیستی مشهد تمهیدات لازم برای در نظر گرفتن شرایط قرنطینه و تفکیک گروه‌های خاص در حد امکان اندیشیده گردد.

مقرر شد جهت انعکاس تلاش‌های همکاران و شفاف سازی وضع موجود در مراکز گزارش تحلیلی وضعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری به استانداری ارسال گردد.

مقرر شد حوزه‌های تخصصی با همکاری روابط عمومی نسبت به تهیه محتوای خبری از فعالیت‌های انجام شده اقدام و با شناسائی منابع خبری و فضای مجازی نسبت به انتشار محتوا جهت اطلاع عموم اقدام گردد.

به دلیل طولانی شدن زمان بحران بیماری کووید ۱۹ و به جهت پیشگیری از تصور عادی شدن اوضاع و امکان عدم رعایت برخی از موارد به دلیل خستگی و فرسودگی پرسنل مقرر شد رؤسای شهرستان‌ها با حساسیت بیشتری وضعیت کنترل شیوع بیماری را در مراکز پیگیری و گزارشات روزانه را در گروه مدیران ارائه نمایند.

ارسال صورتجلسات کمیته استانی پیشگیری از بیماری‌های واگیر حکم ابلاغ موارد را خواهد داشت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.