صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ۱۷ پاتوق مواد مخدر با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این کلانشهر مهر و موم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در کلانشهر مشهد به مدت ٢ روز اجرا شد.

وی افزود: در این طرح جدای از متلاشی کردن ۲ باند توزیع مواد افیونی، ۱۶۲ خرده فروش شناسایی و دستگیر شدند.

سردار نگهبان ادامه داد: ۲۲ کیلو و ۵۰۵ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش و ۱۷ هزار و ۱۳ عدد قرص متادون نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین پنج دستگاه موتورسیکلت و هفت دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: ۴۶۶ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق‌های مواد مخدر سطح شهر جمع آوری و به مراکز بازپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان برای بهبودی قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

براساس اعلام دستگاه‌های متولی اکنون حدود ۹ هزار معتاد متجاهر در خراسان رضوی وجود دارند که حدود هفت هزار نفر از آنها در مشهد ساکن هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
تکلیف محله هایی که مجوز خرید و فروش مواد مخدر را دستگاههای مختلف کشوری و لشکری صادر کرده اند و با انها همکاری میکنند چیست