آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان دستورالعمل جدید عربستان برای انتقال آب زمزم از سوی حجاج تأثیر خواب باکیفیت بر جلوگیری از سکته تجویز دارو‌های خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف است ادامه خدمت‌رسانی هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۶۵۸۲
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
سرکلانتر شرق مشهد گفت: زوجی که در پوشش خانواده اقدام به انتقال و فروش مواد مخدر در شرق مشهد می‌کردند با بیش از یک کیلوگرم تریاک دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ رضا صاحبکار اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر فعالیت زوجی جوان در انتقال و فروش مواد مخدر با پوشش خانواده در محدوده شرق مشهد، مراتب در دستور کار کلانتری شهید رجایی قرار گرفت.

وی افزود: مأمورین کلانتری با کنترل نامحسوس مخفیگاه متهمین از صحت خبر مطمئن شده و پس از هماهنگی قضایی وارد محل شدند که هر دو متهم در محل دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی توزین دیجیتال و یک دستگاه کارت‌خوان در محل کشف شد.

سر کلانتر شرق مشهد بیان کرد: متهمین دستگیر شده که اهل یکی از استان‌های جنوبی و دارای سوابق متعدد سرقت و حمل مواد مخدر هستند در تحقیقات به عمل آمده به انتقال مواد مخدر در پوشش خانواده از یکی از استان‌های جنوبی با یک دستگاه خودروی کوئیک و فروش آن اقرار و اعتراف کردند که خودرو مذکور نیز توقیف شد.

صاحبکار با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به فروش مواد مخدر مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->