صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان طبق قانون مصوب، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، میرهاشم موسوی اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است تا شرایط معیشتی و دریافتی مستمری بازنشستگان را ارتقا دهیم و متناسب با قوانین مصوب و برنامه هفتم توسعه، بتوانیم شرایط معیشتی خوبی را برای بازنشستگان فراهم کنیم.

وی به پرداخت سه میلیون تومان علی‌الحساب به حساب بازنشستگان در یک ماه گذشته اشاره کرد و گفت: احکام بازنشستگان نیز تا استقرار دولت چهاردهم صادر خواهد شد تا ما شرایط مناسبی را برای ارتقای وضعیت پرداختی و معیشتی بازنشستگان شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با رایزنی‌هایی که با کانون عالی بازنشستگان در کشور انجام می‌دهیم، بتوانیم شرایط خوبی را برای اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فراهم کنیم تا بر اساس قوانین مصوب، پرداختی‌ها انجام شود.

موسوی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی اگر منابع درآمدی مناسب داشته باشد، قطعاً در اولویت، پرداختی بازنشستگان را انجام می‌دهد و در این زمینه حمایت و تقویت پرداختی بازنشستگان جزو اولویت‌های اصلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برخی موارد منابع محدود ما اجازه پرداختی‌ها را نمی‌دهد که در این صورت ما سعی می‌کنیم با بهبود شرایط مالی جبران مافات کرده و متناسب با تورم، افزایش قدرت خرید را برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران مهیا کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه کرد: ما به تکالیف قانونی عمل می‌کنیم و هیچ صحبت و مباحث پیرامونی نمی‌تواند ما را از اصل خدمت‌رسانی غافل کند و آن‌هایی که چشم دیدن بهبود معیشتی بازنشستگان را ندارند، بهتر است یک لیوان آب خنک بخورند و حرص خود را برطرف کنند.

موسوی بیان کرد: ما از هر فرصتی به دور از هیاهو‌های سیاسی استفاده می‌کنیم تا به بهبود معیشت بازنشستگان کمک کنیم و در این زمینه، سعی ما بر پیگیری و حمایت همه‌جانبه به‌دور از شعارزدگی از جامعه هدف است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
آقای موسوی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بموقع پرداخت بکنید وامتان پیشکش