راهکار‌هایی ساده برای ساخت مغز کودک در بهار امسال، میزان مصرف آب در مشهد ۲.۵ درصد کاهش یافت لباس‌های مشکی را چگونه بشوییم تا بور نشوند؟ | بهترین دما برای شستن لباس‌های مشکی پیش‌بینی‌ها از ثبت سال ۲۰۲۴ به عنوان گرم‌ترین سال در جهان حکایت دارند + جزئیات محکومیت بیش از ۶میلیارد دلاری آمریکا به دلیل تحریم بیماران پروانه‌ای ایران پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٢١ تیر ١۴٠٣) | کاهش دمای ۴ تا ۵ درجه‌ای در استان ویدئو | بوسیدن مار کبرا توسط جوان تایبادی رفع مشکل نبود آب در شهرستان میان‌جلگه تا پایان امشب (۲۱ تیر ۱۴۰۳) مرگ ۳ نفر در اثر واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور بم -کرمان (۲۱ تیر ۱۴۰۳) هشدار پلیس فتا درباره کلاهبرداری‌ها در پوشش محرم نقشه وحشتناک زن معتاد در مشهد برای اخاذی از مردان + عکس آب یخ سبب بروز کبد چرب می‌شود؟ چند نکته برای مراقبت از «کودکان با نیاز‌های ویژه» در منزل دستگیری ۱۲ نفر پس از انهدام یک شرکت هرمی در پرند روان شناسی پارکینگ راه‌اندازی خط اتوبوسی مشهد-کربلا + جزئیات پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۲۱ تیر ۱۴۰۳) هشدار سازمان غذا و دارو | فریب فرآورده‌های پیشگیری از تب دنگی را نخورید سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیک در مشهد آخرین اخبار از مذاکره با عربستان درباره حج عمره
سرخط خبرها

تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول

  • کد خبر: ۲۳۸۴۵۳
  • ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
  • ۱۹
تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول
واریز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی طبق روال معمول بر اساس حروف الفبا از امروز در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده و تا پایان روز ۳۱ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، جدول تاریخ قطعی واریز حقوق تیر ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه براساس حروف الفبا از بیستم تیر را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

تاریخ واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها + جدول

متناسب سازی حقوق بازنشستگان

فیش حقوقی تیر ماهِ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد. بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به سامانه فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

رقم افزایش حقوق بازنشستگان

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳، ۴۰ درصد خواهد بود.

در بند الحاقی یک ماده ۲۹ لایحه برنامه هفتم توسعه، برای عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان و نیز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر مشمول کسور شاغلان مشابه و هم‌تراز، دولت مکلف است تا پایان سال سوم برنامه به نحوی عمل کند که در سال اول (۱۴۰۳) معادل ۴۰ درصد و در سال‌های دوم و سوم (۱۴۰۴ و ۱۴۰۵) هرکدام ۳۰ درصد مابه‌التفاوت حقوق تا ۹۰ درصد یاد شده در حقوق بازنشستگان اعمال شود.

خبر خوب اینکه بنا به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، آئین‌نامه اجرایی این بند از برنامه هفتم توسعه به تصویب هیات وزیران رسیده و به‌زودی مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان واریز خواهد شد.

داود منظور، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: بازنشستگان عزیز! الوعده وفا؛ خبر‌های خوشی در راه است. با عنایت به تصویب آئین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه روز یکشنبه (۳ تیرماه) هیات دولت، در روز‌های آینده مبلغی به‌صورت علی‌الحساب در وجه بازنشستگان گرامی پرداخت خواهد شد تا پس از صدور احکام متناسب‌سازی، تسویه قطعی به عمل آید.

منابع مالی موردنیاز برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در صندوق‌های دولتی از محل افزایش یک درصد مالیات ارزش‌افزوده به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

همچنین برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، در قانون بودجه امسال پیش‌بینی شده است که دولت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خو را به تأمین اجتماعی پرداخت کند تا همسان‌سازی اجرایی شود.

تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد؟

در روز‌های قبل از پانزدهم تیر، سه میلیون تومان بابت علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شد؛ پیش از آن، همین مبلغ برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده بود؛ اما در هر حال، مشخص نیست که آیا این ماه (تیرماه) نیز علی‌الحساب همسان‌سازی برای کارگران بازنشسته واریز می‌شود یا خیر و اجرای آن از چه زمانی آغاز می‌شود.

سیداحمد حسینی، فعال صنفی بازنشستگان تامین اجتماعی در این رابطه می‌گوید: متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشکری و کشوری سال‌ها قبل کلید خورد و اکنون در برنامه هفتم به عنوان یک تکلیف قانونی مصوب شده است؛ براین اساس، باید از ابتدای امسال اجرایی شود.

او افزود: من از خانواده‌ای کارگری هستم که پدرم و برادرم از دنیا رفتند و همسان سازی حقوق خود را به چشم ندیدند و خدا می‌داند در جامعه بازنشستگان کشور، چند خانواده دیگر مثل خانواده من هستند. بیایند تا بازنشستگان زنده‌اند، دستور اجرای همسان‌سازی را صادر کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه باید از فروردین ماه همسان‌سازی برای همه بازنشستگان اجرایی شد؛ ادامه داد: هر چند در این تورم مبلغ همسان‌سازی بسیار کم است، باز پول چند قرص نان برای بازنشستگان می‌شود و همین هم غنیمت است.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۲
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
هنوزحقوق تیرماه واریزنشده
سلام کسی که اردیبهشت 1403 باز نشسته شده شامل یکسان سازی مشود
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
سلام کسی که اردیبهشت 1403بازنشسته شده شامل یکسان سازی میشود
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
ای کاش ارزونی میشد تا آخر ماه حقوق مستمری بگیران لشکری. به گرانی ها جواب گو بود مخصوصا من که مستاجرم خدایا اااا
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
سلام ای کاش شهرداری تهران یک اتاق بهم میداد بیشتر از اونم نمی‌خوام که اجاره ندم و به چه کنم نیفتم تا آخر ماه الهی خدایا اااا خودت کمک کن دیگه نه حالی ونه جانی برام مانده
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
حداقل بزاریدیه روز بگذره ازقولهایی که به ملت دادیداخه چه لذتی میبریدازازار دادن ملت
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
با درود .اینقدر مردمو سر کار نگذارید .ای آدم با شرف یک انسان اینقدر مردمو سر کار نمیگذاره .آخر و عاقبت نداره کارتون نکنید عزیزا نکنید گرامیا نکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
1
هروزقول می دهند.میدیم میدیم بابازیرخط فقریم.اون دنیا
میدید
رضا ابراهیم نسب
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
1
پس چرا امروز بیستمالان ساعت ۲۰ هنوز حقوق مستمری بگیران با حروف الف واریژ نشده هر روز بدتر از دیروز است
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
سلام حقوقم قبل ازظهرواریزمیشد هشت ونیم شبه هنوزواریزنشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
0
سلام والا ما که باز نشسته تامین اجتماعی هستیم حقوق تیرماه رو امروز بیستم باید واریز می کردن تا به این ساعت که23:20 است هیچ حقوقی واریز نشده ......بدبختن این ملت واقعا بد بخت که برای دریافت حق خودشون بعد عمری ...زدن هم باید اینجوری عذاب بکشن بخدا هیچ جای اسلام و قران همچین چیزی گفته نشده....
امینی
United States of America
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
واریز نشد

اول ماه حقوقا رو واریز میکردند
انداختن اخر ماه.

اول صبح واریز میکردند انداختت بعد از ظهر.


بیستم هم واریز نکردند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
تو رو خدا خجالت بکشید با ۷ تومان و ۸ تومان حقوق اون بازنشسته به کدوم گرفتاری زندگیش باید رسیدگی کنه حداقل دستمزد باید ۱۵ تومان بشه اینقدر وعده های پوشالی ندید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
امروز ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ میباشد و هنوز خبری از واریز حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با حروف آ نیست این فیش حقوقی در سامانه باشد آیا برای مردم قابل خرج کردن است؟ چرا مردم را نادان فرض میکنید؟
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
محمد حسین خدرلی حقوق من خیلی کم هستش من هفتادو چهار سالم هستش باحقوق دو میلیون هشت صد هزار تومان زندگی میکنم چند بار هم برای وام 30 میلیون تومانی ِثبت نام کردم ولی هیچ وقت به نامم در نیومد . رسیدگی شود لطفا خیلی به باز نشستگان برسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
مستمری ما بیستم واریز میشد چرا دیروز واریز نشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
چرا خبر کذب واریز حقوق تیر ۴۰۳ تامین اجتماعی منتشر میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
چرا خبر کذب واریز حقوق تیر ۴۰۳ تامین اجتماعی منتشر میکنید ؟
امینیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
سلام . هنوز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که همیشه بیستم پرداخت میشد را پرداخت نکرده اند . این جدول‌ها هم بیهوده است
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
0
سلام امروز ۲۱ تیرماه هنوز حقوق بعضی از مستمری بگیران تامین اجتماعی واریز نشده دلیلش چیه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->