صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با تاکیدات شهردار مشهد تا آخر فروردین ماه و قبل از فعال شدن اتوبوس های مسیر خط یک بی.آر.تی عملیات اجرایی خط انتقال آب ویژه حرم رضوی به اتمام خواهد رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، شهردار مشهد به همراه عضو هیئت مدیره شرکت آبفا مشهد ازعملیات اجرایی خط لوله انتقال آب ویژه حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

 محمدرضا کلائی در بازدید از محل اجرای خط انتقال آب ویژه حرم مطهر امام رضا (ع)، از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گرفت.

شهردار مشهد افزود: سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه و تکمیل عملیات اجرایی لوله گذاری که در مسیر خط یک بی. آر. تی در حال اجراست، ضروری به نظر می‌رسد.
وی گفت: این موضوع قبل از فعال شدن اتوبوس‌های این مسیر در ابتدای اردیبهشت ماه حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ خط ویژه و اختصاصی انتقال آب به حرم مطهر به طول ۲.۵ کیلومتر، با استفاده از لوله‌های ۴۰۰ میلیمتری چدنی که استحکام بیشتری دارد از منطقه سیدی به سمت حرم مطهر و در مسیر خط یک بی. آر. تی و بدون اتصال به شبکه‌های موجود انتقال آب در حال اجرا است که هدف از اجرای آن تامین منابع آب پایدار برای استفاده زائران درحریم مطهر حرم حضرت رضا (ع) است.

این خط در حال حاضر با استفاده از سه پیمانکار و به سرعت در حال اجرا است و با تاکیدات شهردار مشهد تا آخر فروردین ماه و قبل از فعال شدن اتوبوس‌های مسیر خط یک بی. آر. تی به اتمام خواهد رسید.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.