صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در سبزوار

  • کد خبر: ۲۴۱۲۳۸
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از دفع و معدوم‌سازی حدود سه هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمجید غضنفری در این باره گفت: این اقدام در هفته گذشته و با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی و لزوم توجه به بحث سلامت مردم، با انجام نظارت‌های مستمر ناظران و کارشناسان بهداشتی، صورت گرفت و این میزان مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد از سطح مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی شهرستان کشف و جمع آوری شد.

وی افزود: مواد ضبط شده پس از هماهنگی با دادستان به سایت دفن زباله سبزوار انتقال یافته و کار معدوم سازی آن انجام شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تاکید کرد: با توجه به اهمیت گزارش‌های مردمی در مورد تخلفات بهداشتی از طریق سامانه کشوری ۱۹۰، هر گونه شکایت و گزارش مردمی در اسرع وقت توسط کارشناسان مرتبط مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفته و در صورت محرز شدن تخلف، برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.